Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Audio bestanden

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

hesselPRO InfinityMember since 2005
Forum,

Na het downloaden van audiobestanden worden deze door mij, na de tag te hebben aangepast, in een map op mijn harde schijf geplaatst.
In VDJ laad ik de bestanden in. Hoe kan het dat sommige bestanden, die ik voorheen heb afgespeelt, nu als ERROR worden gekenmerkt.
Ik kan ze niet inladen en het vreemd mij dat de bestanden zelfs uit mijn map (harde schijf) zijn verdwenen. Hoe kan dit ? en hoe kan ik dit voorkomen.

Groet,
Hans
 

Posted Fri 17 Feb 12 @ 6:58 am
Ik heb jaren geleden (2005 of 6) ontzettend lopen te hannessen met m'n VDJ tot ik m'n laptop liet formateren. Daarna liep alles als een trein.
Het kan ook zijn dat je met die niet zo geslaagde versie van VDJ werkt, n.l. 7.0.5.
Ik ben voor de zekerheid op 7.0.4 blijven hangen zonder problemen.

 

Posted Fri 17 Feb 12 @ 7:59 am
error krijg je als de bestanden zoals ze in de database staan, niet meer die de plek op de HDD staan.
waarschijnlijk maak je eerst een tag in vdj en ga je daarna het bestand verplaatsen, dit moet je niet in die volgorde doen, maar andersom
 

Posted Fri 17 Feb 12 @ 8:08 am
hesselPRO InfinityMember since 2005
Ik weet nu zo'n beetje hoe het komt, mede door jullie bericht.
Toch vreemd dat hij de nummers laat zien die je niet meer hebt (maybe de historie).

Thans
 

Posted Mon 20 Feb 12 @ 7:22 am
Dat is niet zo vreemd: VDJ heeft, zoals Bas zei, zijn eigen database. Als je nummers verplaatst / verwijderd, dan weet de DB dat nog niet. De verwijzing naar de oorspronkelijke plek blijft, totdat je een nieuwe scan van je DB maakt.
 

Posted Mon 20 Feb 12 @ 8:18 am
hessel wrote :
Toch vreemd dat hij de nummers laat zien die je niet meer hebt.


In het volgende screentje in config>browser klik je op "clean" en alle niet meer existerende nummers worden uit je DB verwijderd.
Erg handig!


 

Posted Tue 21 Feb 12 @ 12:21 am
had mijn vrouw maar zo'n knopje. zou ook erg handig zijn:)
 

Posted Tue 21 Feb 12 @ 7:12 am
Vergeet niets?

 

Posted Tue 21 Feb 12 @ 9:09 pm


(Old topics and forums are automatically closed)