Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: An external controller has been detected

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Ik heb juist vdj probasic upgrade geregistreed en geinstalleerd.
Toen ik opstarte kreeg ik de melding "An external controller has ben detected" en dat na 10 min de controller (Mk4) niet meer werkt.
En inderdaad mijn controller doet het niet meer.
Heb drivers verwijderd en terug geinstalleerd.
LE versie verwijderd.
ProBasic verwijderd en terug geinstalleerd.
Nog steeds die melding.
Waarom schakeld hij de controller uit.
Ik heb enkel mijn MK4 op mijn laptop niets anders .
Ik had graag genoten van mijn upgrade.
Wie helpt even.

Thx
 

Posted Wed 15 Feb 12 @ 4:50 pm
Wim (of Wendy...?)
waarom heb je gekozen voor de Basic-versie? Het verbaast me dat de controller nog 10 minuten werkt omdat de Basic helemaal geen controller ondersteunt. Je kunt dat >>HIER<< terug zien: Naar beneden scrollen tot Hardware Support, en daar de onderste regel van (MIDI/HID Controller/Mixer Support). Daar zie je onder de Basic versie een rood kruis, m.a.w. geen ondersteuning. Wil je met de controller blijven werken, dan moet je terug naar de LE-versie of doorgaan met upgraden naar de Full Pro-versie.

Sorry voor het slechte nieuws.....
 

Posted Wed 15 Feb 12 @ 4:58 pm
Dat wil dus zeggen dat ik de volle pot nog eens moet betalen voor die pro versie of betaal ik gewoon iets bij.
Had ik dat geweten.

wim
 

Posted Wed 15 Feb 12 @ 5:07 pm
Ondertussen even gaan kijken voor de pro versie en inderdaad als ik opleg heb ik hem.
Bedankt alvast voor de info en zal dan maar de pro versie kopen.
Nog eens 2 weken wachten maar wachten wordt beloond.

Wim
 

Posted Wed 15 Feb 12 @ 5:14 pm
Nee, hoor. Ook nu heb je weer recht op een korting. Hetzelfde trucje als met de LE-versie: Serial intikken bij Buy en kijken wat je minder hoeft te betalen. Maar als je alles bij elkaar optelt....

[EDIT] Je was me net voor... Ik dacht overigens met mijn PayPal-betaling de langzaamste methode te hebben gevonden, maar het is bij jou nog erger ;)
 

Posted Wed 15 Feb 12 @ 5:15 pm
Eigenlijk zijn ze wel eerlijk want stel je voor dat je de volle pot moet betalen door dat je denkt van "ik bouw stilaan op".
Nu moet ik dus dit opleggen.
De btw 21% moet er nog bij reken maar uit he.
Voor studenten die een hobby willen is dit wel veeeeel geld.


Since you already own DJConsole MK4, you are entitled to a $100 (79.99 €) discount
So you can upgrade to VirtualDJ Pro Full for only $199 (159.18 €).

Bedankt martin voor de info.
 

Posted Wed 15 Feb 12 @ 5:32 pm
Martin FourS wrote :
Ik dacht overigens met mijn PayPal-betaling de langzaamste methode te hebben gevonden, maar het is bij jou nog erger ;)


Nee hoor ik had hem via PayPal met 3 dagen binnen (het kan dus sneller)

 

Posted Thu 16 Feb 12 @ 6:26 am


(Old topics and forums are automatically closed)