Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Dj Tech 4Mix

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo alle,

Sinds kort ben ik in het bezit van de Dj Tech 4mix controller met de bijgeleverde software (virtual dj 7 LE).
Ben maar een beginnende met virtual dj.

alles werkt wel maar!

Vraagjes?

1 als ik de versie update naar de pro full kan ik dan nog mijn controller gebruiken ?
2 het zgn samplen gaat niet echt goed in de LE versie, een scratch kan ik niet samplen hij pakt hem gewoon als een cue. Is dat wel bij de pro full? ( de hele scratch hoor je niet)
3 de controller die ik heb is dat eigenlijk wel wat, goedkoop was ie niet.
4 momenteel staat ie op me pc en geluid via de creative speakers klinkt goed, maar wil dit op me laptop hebben een pa setje kopen low budget zou dit ook goed klinken? is maar voor thuis gebruik.


Met vriendelijke groet,

Hendrik64

 

Posted Mon 13 Feb 12 @ 10:30 am
Antwoordjes:
1 - Ja. De Pro ondersteunt vrijwel alle controllers en wordt regelmatig ge-update om de nieuwste controllers toe te voegen. Sowieso werkt elke controller waar al eens een LE-versie voor is uitgebracht.
2 - Durf ik je niet te zeggen, ik scratch niet. Wel kun je de record-functie gebruiken en met een (freeware) audio-bewerkingspakket de scratch eruit knippen en als los bestandje in je samplebank zetten. Let wel: je kunt in de LE-versie geen eigengemaakte samples gebruiken.
3 - Verkeerde volgorde: Eerst kopen en dan vragen of het wat is...... Toch geven we hier geen antwoord op die vragen (zie >>DIT<< topic.
4 - Zonde van je geld. Voor thuis is een PA-setje complete overkill (hoewel vriend / vriendin misschien serieus onder de indruk kan zijn...) Voor niet te veel worden PC-speakersets van 500 Watt verkocht (kijk eens bij Logitech) waarmee de buren (en die ernaast) toch wel mee kunnen genieten en die bijna altijd beter klinken dan een budgetsetje PA-speakers. Ik gebruik zelf een (15 jaar oud ....!) setje van 2x 20 Watt met een 50 Watt subwoofertje. Zelfs daarmee krijg ik de buren chagrijnig en dan heb ik nog serieus dikke muren uit 1926..... ;)
 

Posted Mon 13 Feb 12 @ 11:33 am
Ja hoor dat ken ik. Mijn Creative is net zo duur als die van 400 of 500 watt Pa . Ik hou me wel lekker vast aan me Creative. Bas en hoog en sub w klinken waanzinnig. Is altijd afwachten wat zo een low budget Pa nou klinkt
Eerst kopen dan vragen, tja werd lekker gepresenteerd allemaal. Maar eerlijk is eerlijk hij is wel degelijk.
En voor een amateur vind ik het best, aleen nog de pro full aanschaffen van VDJ.

Mijn Speakers http://hexus.net/ce/reviews/audio-visual/1174-creative-i-trigue-5600-51-speakers/

Hier worden buurtjes niet vrolijk van als ie iestsje hard staat



Bedankt voor de snelle reactie

 

Posted Mon 13 Feb 12 @ 12:46 pm


(Old topics and forums are automatically closed)