Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Crossfader settings VDJ-Behriner ddm-4000

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

maus75PRO InfinityMember since 2003
Hoi, helaas krijg ik de crossfader settings niet helemaal zoals ik ze wil hebben. Als ik de crossfader van de behringer (midi controller voor VDJ) in het midden plaats, dan worden beide decks iets zachter afgespeeld. schuif ik de crossfader naar deck 1 dan hoor ik duidelijk dat deck 1 harder gaat spelen.

Ik wil dat de crossfader dit doet: crossfader in het midden ( beide decks spelen op 100% volume )
Crossfader vanaf het midden naar deck 1 ( deck 2 gaat dan van 100 % naar 0 % )

Ik kom er niet uit, ik probeer de verschillende settings in VDJ maar het lukt me gewoon niet.
Misschien dat ik iets in de behringer moet veranderen ?
 

Posted Wed 08 Feb 12 @ 4:59 am
maus75PRO InfinityMember since 2003
Heb even getest, en om de een of andere reden werkt het nu wel ??!! Raar, maar waar. Ik heb niet eens iets veranderd qua settings. Lijkt erop dat het de ene keer wel vanzelf gaat en de andere keer niet werkt. iets van een klein bugje denk ik.. . .
 

Posted Wed 08 Feb 12 @ 5:11 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
klinkt als een niet lekker werkend contact in je crossfader,
Eerst "raar"en nu ineens werkend .... hmmm ?

crossfader contacten schoon maken misschien helpt dat ?

 

Posted Fri 10 Feb 12 @ 1:18 pm
In sommige skins kun je met een simpele muisklik de karakteristiek van de crossfader aanpassen. Zou zomaar kunnen dat je dat per ongeluk hebt gedaan.
 

Posted Fri 10 Feb 12 @ 1:42 pm
maus75PRO InfinityMember since 2003
Helaas mensen, ik heb weer last ervan.
Lijkt me gewoon een instelling in virtual dj/behringer.
Moet toch gewoon een oplossing voor zijn ?

Dus, crossfader in het midden: alle twee de kanalen op 100%
crossfader links: rechterdeck 0%
crossfader rechts: linkerdeck 0%

Iemand ?
 

Posted Mon 04 Jun 12 @ 1:08 pm
Ik heb iig de handleiding van de DDM4000 er ff bijgepakt: http://www.behringer.com/assets/DDM4000_P0167_M_NL.pdf
Vanaf pag. 24. Er zijn wat kuren als je de crossfader toewijst aan MIDI. Andersom dus ook als je de stereo kanalen toewijst aan MIDI.
Andere optie (en niet mijn sterkste kant) is in de mapper (config/mappers) van VDJ kijken wat voor functie er nu aan de crossfader is toegekend. (even zoeken in de linker kolom naar crossfader. Klik je erop dan komt aan de rechterkant de bijbehorende functie in beeld)
 

Posted Mon 04 Jun 12 @ 2:39 pm


(Old topics and forums are automatically closed)