Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: tracks door mixen zonder helemaal te beluisteren

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Ik compleet nieuw met het programma, en zit nu dus met een (waarschijnlijk) dom probleem.
Ik gebruik het enkel om een lang lopende mix te maken door nummers goed over te laten lopen.
Ik record 2 nummers waarna ik ze opsla. Dan zit ik met een nummer van bijvoorbeeld 10 minuten.
Wil ik hier een lied achteraan plakken dan moet ik eerst de volle 10 minuten weer recorden terwijl het alleen om een klein stukje overgang gaat dat nieuw is. Dit kost me echt enorm veel tijd.
Het lijkt mij dat hier een veel handigere manier voor is?

Groeten, Lars.
 

Posted Mon 06 Feb 12 @ 4:15 pm
Hoi, Lars,

dat noemen ze oefenen..... ;)
Elke mix die je opneemt met VDJ begint opnieuw. Je hebt dus geen mogelijkheid om verder te gaan waar je bent gebleven. De enige oplossing die ik je kan geven is je heil te zoeken in audio-editing software. Je begint je nieuwe mix met het laatste stukje van je oude en plakt ze later met die software aan elkaar. Een goede freeware-oplossing is Audacity. Anders ff googlen op Free Audio Editing Software.
 

Posted Mon 06 Feb 12 @ 4:57 pm
helemaal met martin eens, wat je nu doet werkt echt niet.
ik gebruik zelf wave editor van ahead (nero burning rom applicatie)
ik maak een mix, gaat het halverwege fout, laat ik de recording gewoon doorlopen. speel het nummer dat als laatst speelde een stukje terug en mix weer door.

later knip ik het stukje dat dubbel is er gewoon uit en je hoort er niets meer van, kost na wat oefening nog slechts enkele minuten.
 

Posted Tue 07 Feb 12 @ 9:37 am


(Old topics and forums are automatically closed)