Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Denon dn x-600

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

xXeroZzHome userMember since 2011
Hey, ik heb een vraagje over mijn mixer.

Ik zit namelijk al even met mijn handen in het haar omdat ik er maar niet uitkom hoe deze mixer aan te sluiten op vdj.

Als iemand hier meer over weet gelieve mij dan te helpen. (ik werk voorlopig met de free version omdat ik het eerst hiermee wou proberen)

bedankt
 

Posted Thu 02 Feb 12 @ 1:38 pm
Is best simpel: USB-kabel tussen de mixer en je computer.
Maar:
- Je moet zelf de mapping in orde maken, want die is er (nog) niet.
- Het werkt sowieso niet met je Home-versie (die is alleen te bedienen met muis en keyboard). Daar heb je de Pro-versie voor nodig.
- Een mixer als controller (deels, play, pause, enz zijn vanaf de mixer niet te bedienen) is, en zo denken er meer over, eigenlijk een kansloos project. En zeker als je met Denon werkt: De EQ van de Denon is beter dan de software-EQ van VDJ, de effecten zijn vaak beter, je moet nu steeds wisselen tussen toetsenbord, muis en mixer, enz.

Je hebt iig geen geluidskaart meer nodig, die zit in het apparaat. (4 in, 4 uit (is 2x stereo in en uit))
Een betere oplossing is waarschijnlijk om een simpele controller zonder audio erbij te kopen en die in combinatie met de mixer te gaan gebruiken. Je gebruikt de mixer dan waar hij voor bedoeld is en de controller om je muis en toetsenbord met rust te kunnen laten.
 

Posted Thu 02 Feb 12 @ 3:39 pm
xXeroZzHome userMember since 2011
ik heb ook 2synq dmc 1000, en die werken perfect met de home versie,
 

Posted Thu 02 Feb 12 @ 3:44 pm
Dan denk ik wel te weten waar je home-versie vandaan komt. Of beter: Waar die niet vandaan komt....



ach, ik ben weer even leuk bezig geweest.....
 

Posted Thu 02 Feb 12 @ 3:51 pm
xXeroZzHome userMember since 2011
en wat wil dit allemaal zeggen?
 

Posted Fri 03 Feb 12 @ 1:11 pm
dat je met de home versie geen controller ondersteuning hebt



------------>ik heb ook 2synq dmc 1000, en die werken perfect met de home versie,<-----------------------

dit kan dus niet
 

Posted Fri 03 Feb 12 @ 2:35 pm
xXeroZzHome userMember since 2011
aah okej, vind je de synq dmc 1000 goede tabletops?
Ik vind ze allesinds geslaagd!
 

Posted Fri 03 Feb 12 @ 3:59 pm
ik ken ze niet
 

Posted Sat 04 Feb 12 @ 5:37 am
xXeroZzHome userMember since 2011
Ik zal dan wss de le versie hebben
 

Posted Sat 04 Feb 12 @ 7:14 am
Op de productpagina van de spelers wordt nergens gemeld dat ze geleverd worden met DJ-software, al is er een link te vinden naar de DeckaDance-university. Ook Bax maakt geen melding van een DJ-pakket. De kans dat je een LE-versie hebt is dus nihil.
Mocht dat anders zijn, registreer je versie dan even. Staat netter, je kunt wat aanvullingen downloaden van deze site en als je de CD ooit kwijt mocht raken dan kun je je software (en evt. updates) hier gewoon downloaden.
 

Posted Sat 04 Feb 12 @ 8:42 am


(Old topics and forums are automatically closed)