Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Pro-features verlopen

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Ik heb drie weken geleden de LE-versie gekocht en dat beviel uitstekend. Ik kon playlists in beeld houden, ik kon in de samples MP3-tjes laden (die ook bleven staan), ik kon de software gebruiken zonder dat de controller was aangesloten en ik kon het configuratiescherm in. Dat kan allemaal niet meer. Dat van die samples kan ik mij voorstellen, maar hoort de rest nu allemaal bij de Pro features, die ik 20 dagen mocht gebruiken? Mijn Engels is niet zodanig, dat ik alle produktinformatie kan lezen, maar wat heb ik nu nog aan mijn LE-versie? Kan iemand mij op weg helpen? Als dit waarheid is, dan had ik net zo goed meteen de Proversie kunnen kopen (hoewel de hobby wel steeds duurder wordt zo).
 

Posted Mon 23 Jan 12 @ 2:07 pm
Er zijn een paar dingen die ik zo met Ja kan beantwoorden: De LE-versie kan alleen met de controller worden gebruikt en het configuratiescherm is veel kariger hoewel dat per LE-versie (of per controller, hoe je het wilt noemen) kan verschillen.
Met de andere zaken is het ook weer per LE-versie verschillend. Jij hebt blijkbaar de "mazzel" dat Ion lekker zuinig is geweest met het beschikbaar stellen van mogelijkheden.

Maar: Je LE is een kadootje. Je hebt een controller gekocht, geen software. Die heb je erbij gekregen zodat je met je Discover aan de slag kunt. Zonder software heb je uiteindelijk helemaal geen klap aan de controller. En omdat het voor nop is kun je er nu eenmaal niet veel van verwachten (hoewel er in het verleden reacties zijn geweest van gebruikers die deden of ze de software hadden gekocht en de controller erbij kregen). Dit geldt overigens voor vrijwel elk DJ-softwarepakket. Er is een enkele high-end controller die met een volledige versie van Itch of Traktor wordt geleverd. Maar ga er daar maar van uit dat dit in de prijs is inbegrepen......

De 20-dagen trial-versie is natuurlijk een briljante marketingtruc. Je wordt 20 dagen lekker gemaakt met alles wat VDJ kan en daarna weer met beide voetjes op de grond teruggezet. Wat blijft is het gevoel dat je zelf al aardig verwoord hebt.

M.a.w. leren leven met wat er over blijft of toch voor de Pro-versie gaan. (ik heb uiteindelijk ook voor de laatste optie gekozen, hoewel draaien bij mij ook meer in de woonkamer gebeurt dan op karwei)
 

Posted Mon 23 Jan 12 @ 2:27 pm
Duidelijk verhaal Martin. Ik had liever gehad, dat de leverancier - die toch in de gaten moet hebben gehad, dat ik een volkomen leek ben op dit gebied - me dat had verteld. Maar ik begon met een budget van 70 euro, inmiddels heb ik vijf keer zoveel uit gegeven, dus ik moet nu even pas op de plaats maken. Ik zie, dat updaten naar Pro 162 euro kost. Is bekend of dat een actie is en zo ja, tot hoe lang die actie loopt? En als het een actie is, wat is dan de normale prijs van een update?
 

Posted Tue 24 Jan 12 @ 11:32 am
Je kunt dat de verkoper niet helemaal verwijten, omdat VDJ uitsluitend via het www verkocht wordt en niet in de winkel. Als hij er zelf niet mee werkt, moet je toevallig op de hoogte zijn.

Da's geen actie. Vanwege je LE-versie krijg je een forse korting op de Pro-versie. Je bent er voorbij gelopen op weg naar de prijs die je al hebt gezien: de 2 velden bovenaan >>DEZE<< pagina laten de huidige aanschafprijs zonder korting zien: Nu €244,49. Dat is lager geweest maar heeft alles te maken met de koers van de Euro t.o.v. de dollar. Wel typisch dat ze voor deze constructie hebben gekozen, als je weet dat Atomix oorspronkelijk in Frankrijk zit....
 

Posted Tue 24 Jan 12 @ 11:41 am
Ik denk dat dit geen actie is, dat komt doordat je al een LE-versie hebt...
Als je die serial ingeeft op de buy pagina kan je zien hoeveel korting je krijgt.
Hangt af van welke LE versie je hebt (of welke controller je hebt gekocht)

Ik heb mijn PRO versie ook aan die prijs kunnen kopen dankzij mijn 4-mx...
Vroeger had ik een MP3 E2 en daar was de korting nul komma nul, dus heb ik dat toen niet gedaan.

Normaal is het 329$ (of 269.02€)
Als je die serial online laat komen krijg je een korting van 30$ (of 24.53€)
Als je die serial naar huis laat opsturen betaal je de volle 329$

Waarschijnlijk geeft jou LE-versie dus recht op ongeveer 100€ korting ;)
 

Posted Tue 24 Jan 12 @ 11:43 am
Martin is dus sneller als ik :)
 

Posted Tue 24 Jan 12 @ 11:44 am
Maar toch allebei bedankt. :-)
 

Posted Tue 24 Jan 12 @ 11:45 am
Meestal loop ik achter de feiten aan... ;)
De thuisbezorgservice is overigens een doos met VDJ op CD en een geprinte handleiding. Maar omdat je ten aller tijden een verse kopie van VDJ hier van de site kunt trekken, en de handleiding hier ook beschikbaar is (je krijgt in je pakket overigens geen NL-handleiding) vind ik dat een beetje zonde-geld.
 

Posted Tue 24 Jan 12 @ 11:48 am
Daar ben ik volledig mee akkoord Martin ...
(met dat thuis bezorgen :)) )
 

Posted Tue 24 Jan 12 @ 11:50 am


(Old topics and forums are automatically closed)