Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: voorbeluisteren van mixtrack pro

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

bramwamHome userMember since 2010
Hallo mensen,


Ik gebruik het programma VDJ pro 7 op vista en ik heb een probleem met het voorbeluisteren op mijn mixtrack pro, want dat lukt niet omdat ik bij luidsprekers niet 2 luidsprekers kan aan vinken. Bij een vriend van mij lukte het wel met windows 7.
Kan iemand me helpen hoe je op vista het kan aan vinken of weet iemand hoe je op de mixtrack pro kan voorbeluisteren.


Alvast bedankt


 

Posted Mon 16 Jan 12 @ 9:52 am
Bram, als je iets verder had gekeken had je gezien dat er meer topics over dit probleem lopen.
Eerst kijken / zoeken, dan vragen....
>>KLIK<<
 

Posted Mon 16 Jan 12 @ 11:19 am
bramwamHome userMember since 2010
Martijn, dat is met traktor le ik heb problemen met vdj pro 7 daarop kan ik niet voorbeluisteren ik heb al veel dingen geprobeerd maar het lukt niet weet jij het misschien?
 

Posted Mon 16 Jan 12 @ 11:35 am
Dan heb je niet de hele pagina gelezen: Er wordt wel ergens over Traktor gesproken, maar dit is het VDJ-forum. We dragen hier over het algemeen geen oplossingen aan over andere pakketten, simpelweg omdat de kennis ontbreekt.

Dus nogmaals op de klik klikken in mijn vorige post en helemaal naar beneden scrollen. (da's echt geen instellingenmenu van Traltor....)
 

Posted Mon 16 Jan 12 @ 12:05 pm
ff Bijwerken: Er wordt op dat moment gesproken over de Ion, maar de instellingen daarvan maken echt weinig verschil. (Zie de pagina erna (pag. 3)).
Voor de Mixtrack Pro wordt overigens een update van VDJ geadviseerd, welke je >>HIER<< kunt ophalen.
 

Posted Mon 16 Jan 12 @ 4:10 pm


(Old topics and forums are automatically closed)