Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: DDJ ERGO - V CPU

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hoi,

Ik heb vandaag mijn ddj ergo gekregen alleen als ik ook maar iets te veel doe met de mixer dan gaat het of stutteren of het stop met spelen en hangt dan vast, of als ik virtual dj afsluit dan krijg ik een blue screen of death, ik hoop dat het te verhelpen is.
Alvast bedankt.

Gr.
 

Posted Sat 14 Jan 12 @ 4:19 pm
Heb je al geupdate naar de laatste nieuwe versie van VDJ?
Versie 7.05
 

Posted Sun 15 Jan 12 @ 10:19 am
Gaat wrs niet. LE-versie.
@Keppie: verwijder VDJ eens compleet (dus ook je map Mijn Documenten/Virtual DJ, ook, als dat er nog is, de versie van je Hercules) en installeer dan eens opnieuw en schoon. Doe dat ook als Administrator. (Rechter muisknop, utvoeren als administrator)
De Ergo belast je systeem meer dan de Hercules, dus het zou kunnen dat je PC niet is uitgerust voor de Ergo. Zorg iig dat alles, dat niet met VDJ te maken heeft, uitgeschakeld is: Internet, MSN/FB/Hyves/enz, virusscanner, Word, noem maar op.
 

Posted Sun 15 Jan 12 @ 10:25 am
Ik had ook een LE-versie eerst en die heb ik dan (na het lezen van het eerste sticky onderwerp hier) direct geupdate...
Je kan weinig of niks met de LE maar updaten wel :)

In ieder geval toch met mijn LE versie, want ik heb begrepen dat er verschillende LE versies zijn, en dat je niet overal hetzelfde kan...
 

Posted Sun 15 Jan 12 @ 11:00 am
Ok ik zal het proberen, ik laat nog wel wat weten.
En ja ik denk dat ik er over nadenken ga om een pro versie te kopen, als ik mijn volgende loon krijg :P
 

Posted Sun 15 Jan 12 @ 11:00 am
Stievie Gonzales wrote :
In ieder geval toch met mijn LE versie, want ik heb begrepen dat er verschillende LE versies zijn, en dat je niet overal hetzelfde kan...


Klopt. Ik heb een LE bij mijn DMC2 gekregen die nog op versie 5 zit. Is niet te updaten. Je hebt blijkbaar een luxere versie gekregen.
 

Posted Sun 15 Jan 12 @ 2:10 pm
Martin FourS wrote :
Stievie Gonzales wrote :
In ieder geval toch met mijn LE versie, want ik heb begrepen dat er verschillende LE versies zijn, en dat je niet overal hetzelfde kan...


Klopt. Ik heb een LE bij mijn DMC2 gekregen die nog op versie 5 zit. Is niet te updaten. Je hebt blijkbaar een luxere versie gekregen.


volgens mij heeft ie gewoon pro versie
 

Posted Mon 16 Jan 12 @ 9:57 am
Nu wel, maar....
Stievie Gonzales wrote :
Ik had ook een LE-versie eerst....


 

Posted Mon 16 Jan 12 @ 11:13 am
utrechtHome userMember since 2012
Ik heb VDJ pro full en een ddj ergo ik snap alleen niet hoe ik die moet instellen zodat ik m kan gebruiken met de le lukte dit wel....
please help me out
 

Posted Tue 17 Jan 12 @ 7:10 am
registreer eerst je pro versie, dan kan je de laatste versie van vdj downloaden onder downloads, daarna wordt de ergo automatisch herkend.
 

Posted Tue 17 Jan 12 @ 9:02 am
utrechtHome userMember since 2012
ik heb m al geregistreerd en heb ook al de nieuwste versie! maar alles doet het wel behalve de crossfader en volume knoppen! maar ik kan nummer wel synchroniseren.....
 

Posted Tue 17 Jan 12 @ 10:50 am
je bent nog niet geregistreert anders stonder er 3 sterren onder je naam :)
 

Posted Tue 17 Jan 12 @ 11:02 am


(Old topics and forums are automatically closed)