Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: is hier nog iemand met een vms2

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

hoi is er hier iemand die ook een american audio vsm2 heeft
ik zit met een vraagje ivm de firmware

dat kan je zien als je het toestel opzet dan gaan de leds naast u master
branden heel eventjes maar

bij mij brander er 1 links en 10 rechts nu zou ik graag hoeveel er bij jullie branden

want ik volgens een paar mensen klopt dit niet en moet ik mijn toestel terug brengen

 

Posted Fri 13 Jan 12 @ 4:03 am
is dit ff klote moet mijn unit terug binnenbrengen
is nog maar een paar weken oud
het is te hopen dat de handelaar waar ik het heb gekocht
een ander toestel heeft voor omruiling want heb binnenkort
een fuif waar ik moet gaan draaien
 

Posted Fri 13 Jan 12 @ 12:05 pm
hopelijk kan je je geld terug krijgen en kan je wat anders uitzoeken. aa heeft met zijn reeks vms controllers niet veel kwaliteit op de markt gebracht
 

Posted Mon 16 Jan 12 @ 10:10 am
geld terug dat zie ik nog niet zo snel gebeuren het zal herstellen of omruilen worden
 

Posted Mon 16 Jan 12 @ 12:54 pm
da's jammer

succes ermee in ieder geval
 

Posted Tue 17 Jan 12 @ 9:12 am
ik heb dus een nieuw toestel gekregen
met daarbij ook een nieuwe versie van vdj le met nieuwe code
hoe moet ik deze nu wijzigen hier op de site
 

Posted Wed 18 Jan 12 @ 11:22 am
Onder "Modify my profile". Je kunt dit alleen niet wijzigen, maar wel de nieuwe code erbij invoeren. Heb je ineens 2x VDJ LE onder je naam staan.
 

Posted Wed 18 Jan 12 @ 11:46 am
ok bedankt
 

Posted Wed 18 Jan 12 @ 11:48 am
dit is zeer normaal aan deze ledjes kan je zien welke fimware erop staat ge moet wel rap tellen maar als ge het door hebt is het simpel
lees de handleiding van uw toestel gronding en zet er de nieuwste firmware er op
Als ge vb een nieuwe laptop koopt en steek die in het stopkontakt dan werkt die ook niet dan moet je ook eerst windows eerst instaleren en je taal kiiezen en je land en je regio en je toetsenbord enz...
En echt waar hoor zoveel slechte toestellen op de markt zijn er niet hoor,want er zijn veel meer slechte mensen op deze aardbol dan toestellen
In de winkels is het maar kassa,kassa en trekt maar u plan want die verkopers weten ook niet zo veel hoor en dan moet je het maar gaan zoeken bij de forums,wees blij dat die bestaan en dat veel mensen hier GOUDEN raad geven.IK weet het aan dit bericht heeft NIEMAND iets maar het is de echte realiteit

Beleefde groetjes
 

Posted Wed 18 Jan 12 @ 1:49 pm
Maar het is wel leuk te zien dat je nog leeft ;) Lang niets meer gehoord.
 

Posted Wed 18 Jan 12 @ 2:38 pm
het is doordat ik wou doen wat ik in de handleiding las dat ik ik te weten kwam dat er iets mis was
ik vond nergens een firmware update voor de vms2 en nam toen contact op met de mensen van
american audio ze vroegen dus hoeveel leds ik zag branden en dat bleek niet te kloppen
had ik nu niet alles volgens het boekje gedaan dan had ik het nooit geweten
heb dus ondertussen een andere unit gekregen en ik heb de mensen van ameridan audio
al een mail gestuurd met de mijn huidige firmware om te vagen dat dit nu de juiste is
 

Posted Thu 19 Jan 12 @ 5:25 am


(Old topics and forums are automatically closed)