Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: update naar versie 8

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

dydayPRO InfinityMember since 2008
weet iemand wanneer de update komt naar versie 8 ,zou ondertussen wel mogen komen
 

Posted Sat 07 Jan 12 @ 9:23 am
Ooeehh....
Gevaarlijke vraag ;)
Nee, niemand weet dat. VDJ heeft ook nog nooit een releasedatum gegeven en doet dat nu ook niet. De stelling van Atomix is altijd geweest: Updates komen als ze klaar zijn. Ik weet iig uit betrouwbare bron dat ze nog niet klaar zijn (een beetje grapjas zal nu roepen: dat klopt, want het is nog niet uitgebracht) omdat er nog steeds volop gebouwd wordt aan VDJ8.

Op FB heeft iemand geroepen dat het ergens het eerste kwartaal gaat worden, maar op basis van wat ik hierboven zei, vind ik dat wat overmoedig.
We moeten helaas gewoon geduld hebben, maar ik verwacht wel dat dat geduld meer dan beloond gaat worden :D
 

Posted Sat 07 Jan 12 @ 9:36 am
waarom wil iedereen altijd een andere versie hebben(update)...
als alles perfect werkt waarom dan updaten naar een andere versie met de kans dat je controller en software rare dingen begint te doen tijdens je sessies?
VDJ is toch al uitgebreid genoeg om een normale DJ set met te doen, ik vindt het een supergoed en stabiel programma op mijn Mac samen met mijn Denon HC4500....houden zo ;-)
In de beginperiode waren er natuurlijk wel wat problemen maar die zijn (voor mij althans) allemaal weggewerkt.
 

Posted Sat 21 Jul 12 @ 8:02 am
dat is op zich best een grappige vraag, er blijkt altijd toch weer vraag naar vernieuwing te zijn, ook al wrkt iets naar behoren.

ik moet zeggen dat ik die trekje ook vertoon.
mijn televisie en BD speler werken ook goed, maar toch controleer je ze soms op updates.
waarom? geen idee eigenlijk.

voor het grootste deel geef ik je ook groot gelijk, vdj werkt prima.
ik zit ook niet per definitie te wachten op een v8, maar een paar kleine dingetjes zou ik wel anders willen zien.
daarom ben ik wel nieuwsgierig om te zien of anderen die dingetjes ook zien en of ze aangepast zijn.

maar de schreeuw naar een nieuwe versie, alsof er iets mis zou zijn met deze versie snap ik ook niet zo, hoewel het aankondigen ervan wel vraagt om wat omgeduldigheid.
 

Posted Mon 23 Jul 12 @ 10:13 am
Een update hoeft niet altijd een verbetering te zijn !!!
 

Posted Mon 23 Jul 12 @ 11:52 am
eens, maar dat is wel het streven
 

Posted Wed 25 Jul 12 @ 9:10 am
Ik zit met versie 7 nog steeds met het probleem dat als ik de cue wil verschuiven in een automix -- wat juist een prima idee was toen het werd geintroduceerd met versie 5 -- de hele boel op tilt slaat.
Het nummer dat draait begint meestal overnieuw, doffe ellende, je schaamt je dood enz enz.
Om de cue nu te verschuiven - in het algeemeen een brandnieuw nummer -- moet ik naar >config >skin >versie 5, zonder het minste of geringste probleem de cue verschuioven en weer terug naar 7 want van de skin van 5 krijg ik pijn in m'n ogen en 7 ziet er trouwens wat professioneler uit.
Anyway, je hebt niet altijd tijd voor dit soort grapjes.

Well, to make a long story short, als de heren technici dát op zouden kunnen lossen................... (en het wás in vorige versies goed, dat is het beroerde!)

 

Posted Wed 25 Jul 12 @ 12:43 pm
s.waterreus wrote :
eens, maar dat is wel het streven


Uiteraard we gaan voor het beste natuurlijk.
Altijd updaten die handel. !
 

Posted Thu 26 Jul 12 @ 12:02 pm


(Old topics and forums are automatically closed)