Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Flight case voor de Hercules 4-mx

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hoi,

Ben op zoek naar deze flight case: http://www.odysseygear.com/odyssey-products/fzgs4mxgt.html
Na urenlang zoeken gevonden op een Belgische site voor 195 euro inclusief verzendkosten.
Maar helaas kreeg ik vanmorgen dit mailtje:Bedankt voor U bestelling en vertrouwen in ons,maar tot onze grote spijt kunnen wij die Flightkast niet meer bestellen bij onze leverancier.....
Balen natuurlijk,maar toch ff de amerikaanse sites bekeken,en daar kwam ik uit op 366 euries(thuis afgeleverd) voor de "goedkoopste" optie,wat natuurlijk van de gekke is!!
Iemand die misschien nog een dealer/site binnen europa weet,die ik misschien over het hoofd heb gezien?

Alvast bedankt!
 

Posted Thu 05 Jan 12 @ 1:50 pm
Excuses,nu ik er over nadenk is dit misschien niet het juiste topic voor dit forum,aangezien dit natuurlijk niet virtual dj gerelateerd is....
 

Posted Thu 05 Jan 12 @ 2:05 pm
Klopt... Ach, voor deze keer ;)

Beetje neuzen met Google doet best wonderen....
Ik heb nu 2 fabrikanten gevonden, maar beiden in de US: Marathon en Odyssee. De laatste heeft ook een dealer in de UK. Misschien die eens aanspreken? (Is overigens de dichtstbijzijnde die ik zo kon vinden)

UNITED KINGDOM

Lamba PLC
Unit 1 Southfields Road
Dunstable
Bedfordshire, LU6 3EJ
United Kingdom
Telephone: +44 (0)1582 690600
Fax: +44 (0)1582 690400
E-mail: mail@lambaplc.com
Website: www.lambaplc.com
 

Posted Thu 05 Jan 12 @ 2:08 pm
Thank's Martin,maar ik had deze site ook al bezocht,maar stond dit type helaas niet in....
Maar heb hun nu net een mailtje gestuurd,of deze misschien toch in hun assortiment geleverd/opgenomen kan worden,afwachten...;-))
 

Posted Thu 05 Jan 12 @ 2:11 pm
Neefsteef2 wrote :
http://xandris.be/advanced_search_result.php?XandrisID=25b0a07d5946197585894373f49a5a52&keywords=FZGS4MXGT&categories_id=&inc_subcat=1&manufacturers_id=&pfrom=&pto=&dfrom=&dto=&x=68&y=17


Dit is de desbetreffende online shop waar ik hem besteld had,dus zo te zien hebben ze hem nog niet van de site gehaald,thank's anyway,denk dat ik misschien maar moet zoeken naar een ander alternatief.

Bedankt voor jullie reacties!!
 

Posted Fri 06 Jan 12 @ 8:18 am
hou er i ieder geval rekening mee dat als je wat besteld buiten europa dat er invoerrechten bij kunnen komen, wat de prijs behoorlijk kan opdrijven
 

Posted Fri 06 Jan 12 @ 10:53 am
s.waterreus wrote :
hou er i ieder geval rekening mee dat als je wat besteld buiten europa dat er invoerrechten bij kunnen komen, wat de prijs behoorlijk kan opdrijven


Ik weet 't,goedkoopste optie €366,- met invoerrechten enzo,het is veel geld,maar vind het een mooie en stabiele case voor mijn 4-mx.
Ik ga hem vanavond bestellen ;-))
 

Posted Fri 06 Jan 12 @ 10:59 am
 

Posted Sun 08 Jan 12 @ 11:22 am
s.waterreus wrote :
laat even weten wat je ervan vind als je hem hebt, en het zou leuk zijn als je een foto plaatst in het topic:

http://www.virtualdj.com/forums/137530/Dutch_Forum/Show_us_your_gear__Waar_werk_je_mee_.html


Zou 't heel graag doen,maar heb 't op moment ff gecancceld.Ik heb me wat meer verdiept in het importeren vanuit amerika,en het blijkt dat het bedrag tot zeg maar aan de deur is,en daarna moet ik nog allerlei import,belasting,etc. overdragen worden,waardoor er nog zo'n kleine 100 euries bijkomt pffff....dus nog ff wachten,en hopen dat ze uiteindelijk ook hier in de buurt verkrijgbaar zijn...
Mocht dat zo zijn,komt die foto er zeker ;-))
 

Posted Sun 08 Jan 12 @ 11:57 am
je zou misschien ook de case van een ander model kunnen proberen die dezelfde maten heeft
 

Posted Sun 08 Jan 12 @ 2:18 pm
succes met zoeken in ieder geval
 

Posted Mon 09 Jan 12 @ 4:21 am
www.bax-shop.nl heeft tientallen flightcases. Zou daar nou echt niets bij zitten? Ze hebben leuke cases voor pakweg € 139,--
 

Posted Thu 12 Jan 12 @ 5:58 am
bobhofmans wrote :
www.bax-shop.nl heeft tientallen flightcases. Zou daar nou echt niets bij zitten? Ze hebben leuke cases voor pakweg € 139,--


Had deze site al gecheckt,maar ga hem toch uiteindelijk bestellen vanuit amerika,dat dingetje bleef toch "rondspoken" in mijn koppie.
Kost me wel wat,maar dan heb ik 't ook precies zoals ik graag wil...
Weet niet hoelang 't gaat duren,maar zodra die binnen is zien jullie de foto's wel verschijnen;-)
 

Posted Thu 12 Jan 12 @ 12:27 pm
ligt heel erg aan de douane, als ze hem daar vasthouden kan hij wel een een paar weken blijven steken, maar dan heb je echt pech.
 

Posted Mon 16 Jan 12 @ 10:12 am


(Old topics and forums are automatically closed)