Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: install problemen

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo ik heb laatst een imac gekocht en ik heb de hercules dj console mk4 op men oude pc (windows) gezet maar nu wil ik hem dus op de imac zetten en ik krijg een error als ik de software (virtual dj) en de hardware (dj console mk4) wil installeren ik heb daarnaast nog geprobeerd met de virtual dj van de app store voor imac maar daar had hij natuurlijk geen verbinding mee. iemand met hetzelfde probleem of weet hoe dit op te lossen is graag antwoord voor oudejaarsavond alvast bedankt
 

Posted Fri 30 Dec 11 @ 10:25 am
misschien handig te vermelden welke error je krijgt????
 

Posted Fri 30 Dec 11 @ 11:38 am
error van de Software: Invalid skin file (error line %i in the xml)
 

Posted Fri 30 Dec 11 @ 11:44 am
is al tig keer besproken, zoekfunctie gebruiken aub
 

Posted Fri 30 Dec 11 @ 1:55 pm
heb ik al gedaan maar ik kan geen duidelijk topic vinden link?
 

Posted Sat 31 Dec 11 @ 5:32 am
Tig keer besproken?
is het dan geen tijd om dit duidelijker uit te leggen?
 

Posted Sun 01 Jan 12 @ 1:35 pm
Hoera..... Wederom bedankt voor de constructieve toevoeging aan dit topic.
Dat is gedaan. Misschien dat de zoekfunctie uitgelegd moet worden.
Als ik de foutmelding in het zoekveld op de homepage van het NL-forum klop, komen alle topics te voorschijn waarin het probleem is uitgelegd. Dit door verschillende gebruikers op verschillende manieren. Zou er niet 1 bij zitten die voor Rikoo in besnappelijk NL is gedaan?

[EDIT]: Grappig, sec oplossing staat gewoon in een topic op de eerste pagina van het NL-forum: >>KLIK<< Hoeveel duidelijker wil je het hebben.....
 

Posted Sun 01 Jan 12 @ 7:12 pm
dat heb ik natuurlijk al lang geprobeerd bedankt voor de hulp zoals ik al zei ik heb het ingetypt maar geen 1 oplossing die voor mij werkt
 

Posted Mon 02 Jan 12 @ 6:17 am
Rikoo, de sneer was in dit geval naar onze vaste forum-criticaster en niet naar jou.
Als je jouw foutmelding uit je eigen tekst selecteert en kopieert naar het Search-veld op de homepage van het NL-forum krijg je alle topics te zien waarin die foutmelding is besproken. Er moet er toch 1 bij zitten met een oplossing voor jou.
 

Posted Mon 02 Jan 12 @ 7:32 am
Neefsteef2 wrote :
Tig keer besproken?
is het dan geen tijd om dit duidelijker uit te leggen?


misschien is dat dan wat voor jou om op te pakken, heb je ook een keer een constructieve bijdrage geleverd.
 

Posted Mon 02 Jan 12 @ 7:40 am
Martin FourS wrote :
................. onze vaste forum-criticaster .............


Brilliant!

 

Posted Wed 04 Jan 12 @ 5:22 pm
Af en toe.... ;)
 

Posted Wed 04 Jan 12 @ 6:34 pm


(Old topics and forums are automatically closed)