Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: nog een netsearchvraagje

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hoe kan ik vantevoren zien wat de kwaliteit is van een bepaalde videoclip? voordat ik deze ga downloaden in de cache?
 

Posted Mon 26 Dec 11 @ 6:52 pm
Jammer dat er niemand reageert?
 

Posted Sun 01 Jan 12 @ 3:20 pm
Ik wil best reageren ;)
Geen idee. Ik heb nog niets gehoord over een preview-functie in Netsearch. Maar gewoon ophalen en wegmikken als het niets blijkt te zijn? Je betaalt uiteindelijk niet per nummer.
 

Posted Sun 01 Jan 12 @ 7:36 pm
klopt Martin, dit doe ik ook, maar het zou toch wat sneller zijn als ik van tevoren wat zou kunnen zien, dan begin ik uiteraard niet met het downloaden van ``slechte kwaliteit nummers``. scheelt weer een stap.
 

Posted Mon 02 Jan 12 @ 4:07 pm
zit er niet ergens een soort "eigenschappen" vakje waar je het kunt zien.
je kan het ook vaak zien aan de grootte van het bestand, maar dat vergt wat ervaring in vergelijken.
 

Posted Tue 03 Jan 12 @ 9:13 am
Ik heb het nog niet kunnen ontdekken, wellicht een tip voor VDJ voor het uitbrengen bij een volgende versie update.
 

Posted Tue 03 Jan 12 @ 12:45 pm
Het is natuurlijk sowieso vervelend dat NetSearch geen constante kwaliteit levert. Maar Atomix zal er in dit geval weinig aan kunnen veranderen: De Netsearch-muziek wordt geleverd door GrooveShark. En daar werd vorig jaar al van gemeld dat ook gebruikers muziek kunnen uploaden. En dan weet je natuurlijk niet wat je kunt verwachten.....
 

Posted Tue 03 Jan 12 @ 12:59 pm
 

Posted Tue 03 Jan 12 @ 1:26 pm


(Old topics and forums are automatically closed)