Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Probleem met VERSADECK van american audio

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

betreft de werking van de Versadeck 2 controle met pc.
Het gedeelte tussen de jog-weels, meer bepaald de faders en schuiven, werken niet !
Vb : als de pitch-control bediend wordt op de console dan gaat deze op de laptop mee, de faders en schuiven in het middenste gedeeldte niet.
Alsook op de display : daar verschijnt enkel MIDI MODE 01-02-03
Wat zou het probleem kunnen zijn en hoe los ik dit op
 

Posted Thu 15 Dec 11 @ 2:27 pm
Weer een exoot..... Nooit van het ding gehoord.
Als leek denk ik: Pag. 13 van de NL-handleiding (van het apparaat): Staan de schakelaars bovenaan goed? Als ze niet allebei op PC staan werkt de mixer niet als MIDI-sectie.
 

Posted Thu 15 Dec 11 @ 4:17 pm
exoot? is gewoon een nieuw product van american dj
 

Posted Sat 24 Dec 11 @ 9:08 am
Het was ook geen kat. Het tempo waarin nieuwe controllers worden uitgebracht is voor de simpele forumbezoeker soms niet bij te houden.
Heb je hem nu draaiend?
 

Posted Sat 24 Dec 11 @ 9:53 pm
Ik heb dit probleem ook. Hoe krijg ik het opgelost?
 

Posted Mon 13 May 13 @ 2:54 pm
Hallo,
Heb de versadeck aangekocht maar heb enkele problemen. Ik heb de mee geleverde VDJ LE 7 geinstalleerd en geregistreerd maar er zijn enkele complicaties: Ik kan niet in het configuratiescherm want er komt enkel op dat ik de free trial moet proberen of de pro aankopen.
Ten tweede werken de volume knoppen op het laptopscherm niet mee en krijg ik uit de master enkel geluid als ik de volumeknop van deck a naar boven haal (ook al speel ik op deck b). Dus volumeknop deck a werkt niet.
Ik snap er niets van.
 

Posted Sat 18 May 13 @ 12:51 pm
Ik kan je niet doorverwijzen naar de instellingenpagina, want die is er niet op deze site. Dus de handleiding maar eens gedownload en nagekeken: Staan allebei je schakelaars boven elk kanaal op PC? (Die boven de gainknoppen)
Dat de knoppen niet draaien op het scherm komt omdat het mixerdeel in de Versadeck een hardwarematige mixer is en geen MIDI-apparaat. Dat zijn alleen de beide decks.
Je hoeft niet in de configuratie, omdat de LE-versie standaard goed ingesteld is voor de controller waarmee hij is geleverd. De configuratie wijzigen heeft dan ook geen nut.

Lijkt me dus een instellingenprobleem. Zorg ook dat je de Master-out gebruikt naar je speakers / versterker.

Succes.
 

Posted Sat 18 May 13 @ 4:39 pm


(Old topics and forums are automatically closed)