Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Promo Only voor videoclips

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Aangezien ik videoclips op legale wijze wens aan te kopen, kwam ik op Promo Only uit.
Ik heb de site van Promo Only eens doorgenomen, maar ik vrees dat ik een en ander nog niet goed begrijp. Ik zag dat hier enkele mensen bekend zijn met de dienst, misschien kunnen zij even licht werpen in de duisternis? 'k Vraag het liever eerst hier.

1) Ik heb me geregistreerd op de website. Moet ik me daarbovenop nog eens abonneren wanneer ik af en toe eens een DVD naar eigen keuze wil kopen via de site?

2) De DVD's van promo only bevatten telkens ongeveer 40 clips, waarvan ik slechts de helft kan gebruiken. Is er geen soort service waarbij ik dvd's kan laten 'customizen' naar eigen smaak?

3) Er zou een soort download service bestaan (POOL). Wanneer ik die dienst bekijk, lijkt het alsof je je moet abonneren voor minimum één maand en dat je alleen maar kan selecteren uit clips uit een bundel (genre) waarvoor je een abonnement nam. Of heb ik dat mis?

4) Moet je voor downloaden van videoclips betalen bovenop je abonnementsgeld?
Kan je zelf zoeken naar clips en die naar eigen believen selecteren en downloaden via de dienst? Ik ben vooral bezig met 70s-80s-90s, allroundmuziek, foute muziek. Ik ben dus niet echt geïnteresseerd in de aangeboden bundels in de POOL.

Alvast bedankt voor jullie hulp.
Muzikale groeten
 

Posted Sat 26 Nov 11 @ 9:35 am
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Ik zoek hetzelfde.
Heb ervaring met de Promo Only DVD's die van goede kwaliteit zijn, maar zoek veel meer.
Nu de Top2000 weer wordt uitgezonden, zie ik clips voorbijkomen die ik wil "hebben", maar waar vind ik ze in goede kwaliteit ?
 

Posted Tue 29 Nov 11 @ 7:40 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
Oe wilberg dat is best lastig idd , al het oudere matriaal is in kwaliteit een heel stuk minder, ik heb de oude verzamelaars van promo en eerlijk gezegd is de kwaliteit het bekijken niet waard. voor de echte nostalgie momenten zijn ze misschien leuk maar verder nagenoeg niet bruikbaar.

ik ben ook op zoek naar een goede bron. ik haal een hoop van aangeschafte dvd's maar ook daar is de kwaliteit ver te zoeken.
de muziek maatschappijen hebben een hoop op de plank , maar allemaal in achterhaalde kwaliteit.
zo nu en dan worden er digitale remakes gemaakt van echt grote namen in het vak, daarin tegen zijn de leuke 1 dags vliegen nagenoeg niet te vinden in hoge kwaliteit.
 

Posted Tue 29 Nov 11 @ 7:56 am
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Bestaat er niet iets als downloadbare Spotify voor videoclips ? (tegen betaling) of ITunes met videoclips, zonder dat ik ITunes moet installeren ?
Nu struin ik TouTube af en kom af en toe heel goede kwaliteit clips tegen....
 

Posted Tue 29 Nov 11 @ 8:01 am
Ik vind het wel frustrerend. Ik wil dan eens legaal video's binnenhalen, en er is gewoon geen oplossing. De clips die ik zoek vind ik wel direct op youtube. Zo word je wel verplicht om alles illegaal te gaan downloaden.
 

Posted Fri 16 Dec 11 @ 8:00 pm
sikko03PRO InfinityMember since 2008
mocht je al clips gaan draaien, denk dan aan VIDEMA (de buma voor de clips) wat wel goed nieuws is, dat iedereen die bij horeca nederland is aangesloten is nu ook automatisch lid van VIDEMA. maar wel even checken als je ergens moet draaien.
 

Posted Fri 23 Dec 11 @ 11:15 am
Maar dus.. Er zijn geen alternatieven voor Promo Only (waar ik trouwens niks in zie)? Ik had VJ Street eens geprobeerd, zeer ontevreden over. Twee clips met enorm slechte kwaliteit (audio én video) gedownload en dan niet meer kunnen inloggen op de site. Vermoedelijk zijn al mijn credits (8 euro) naar die twee clips gegaan (afzetterij dan). Contact opgenomen, maar nooit antwoord gekregen.
 

Posted Sat 24 Dec 11 @ 10:03 am
Topic is al een tijdje stil, maar kijk eens bij mixmash.nl.
Heel veel videoclips en ook een eigen dvd samenstellen kan.
Gemiddelde prijs voor een dvd is 50 euro.
Veel succes.
 

Posted Sun 04 Mar 12 @ 3:47 pm


(Old topics and forums are automatically closed)