Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Nieuwe Laptop

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Goedenavond allen,

ik heb vorig jaar Virtual DJ Pro gekocht via deze site, maar heb sinds gisteren een nieuwe laptop, en wil hier ook Virtual Dj op installeren. Nu heb ik alleen geen idee waar ik mijn Serial key heb gelaten, en weet eigenlijk ook niet meer of ik deze heb moeten invullen toen ik deze heb gedownlad?!

Kan iemand mij helpen om Virtual Dj toch werkend te krijgen op mijn laptop?

Alvast bedankt.

Mvg,

Barry
 

Posted Wed 09 Nov 11 @ 12:36 pm
Barry,

ik heb ook de download-aankoop gedaan en ik had geen keus: Ik werd Professional Edition User. Ik zie bij jou nog steeds LE-user staan. Ik ben bang dat ik je vraag dus niet helemaal volg.
De LE-versie heb je op CD gekregen. Die heb je geregistreerd (netjes) en het serial-number is daarvan terug te vinden onder Download Center hier links bovenaan onder je avatar. Je kunt daar ook je versie downloaden als je je CD kwijt zou zijn.
Had je de Pro-versie, dan had ook daar het serienummer van je Pro-versie gestaan. Er is m.i. maar 1 manier om je nummer kwijt te raken (en dat vertel ik hier dus niet, anders worden ze debiel in het helpcenter) maar dat is ook de meest onlogische.

Als jij denk dat je gelijk hebt, maak dan een ticket aan via Support/Help rechts boven in dit scherm. Zorg dat je de details van je betaling meestuurt en je gebruikersnaam. Als zij je verhaal kunnen verifieren, krijg je waar je recht op hebt.

Maar ik geloof het niet zo.......
 

Posted Wed 09 Nov 11 @ 12:54 pm
Hi Martin,

of je mij gelooft of niet, ik heb dus gewoon netjes via mijn mastercard ongeveer €200,- betaald voor de Pro versie, maar ik ging dus niet automatisch naar Professional User....hoe dit dan kan....Ik heb geen idee ?!

Nu heb ik dus geen idee hoe ik mijn Virtual Dj op mijn nieuwe laptop geinstalleerd krijg. Heb al mijn hele 'oude' laptop na gekeken voor de Serial.

Ik zal eens kijken of ik online via Rabobank nog bij de betaalgegevens terecht kan komen, (lijkt me wel) en dan meld ik me wel ff bij Support/Help.

Mvg
 

Posted Wed 09 Nov 11 @ 1:01 pm
Cynisme ingebouwd.....
Er worden voldoende pogingen gedaan een "Torrent"-versie legaal te krijgen.
Je kunt een jaar terug kijken in de bank. Daarnaast heb je een mailbevestiging gekregen van SWReg (kan ik op zoeken in Thunderbird) van je aankoop. Als je niet te enthousiast bent met weggooien van je mail, kun je daar ook nog eens in zoeken. Ik heb dat net ook gedaan, en zelfs daar staat mijn serial in. Ik bewaar dat soort mailtjes dus.
(Ik weet nu zelfs op de dag af wanneer ik VDJ Pro ben gaan gebruiken. Da's dan wel weer leuk van dit soort vragen......)
 

Posted Wed 09 Nov 11 @ 1:09 pm
heb al ff een mail gestuurd naar Support. Nu maar hopen dat zij me kunnen helpen!
 

Posted Wed 09 Nov 11 @ 1:56 pm
je kan de pro versie pas downloaden als je geregistreerd bent, de pro versie staat dan onder downloads.
gezien jij nooit pro user bent geworden heb je dus nog nooit de pro versie kunnen downloaden.
hoe dan ook via een ticket is de enige manier om nog wat voor elkaar te krijgen.

succes
 

Posted Wed 09 Nov 11 @ 3:48 pm
Mm, nu snap ik er helemaal niets meer van. Ik heb destijds gewoon via VirtualDJ.com de Pro versie betaald, en kon deze ook downloaden en installeren, maar krijg van SWREG het volgende antwoord:

''
We noticed you did not complete your order for VirtualDJ Pro

For a limited time, you will still receive the available quoted price
and can take advantage of our secure URL to complete your order.

Click here to complete your order.

Best Regards,

-- SWREG Team
''

als ik op deze link klik, kom ik weer op een site terecht waar ik opnieuw mijn creditcard gegevens moet invullen!? Hebben jullie hier ook ervaring mee, of hoe werkt dit nu precies?
En als ik mijn gegevens hier invul, krijg ik dan wel een nieuwe download? Of is deze dan zichtbaar op virtualdj.com, waar ik deze dan kan downloaden?

Het kan best aan mij liggen dat ik er geen kl*te meer van snap!

Mvg,
Barry
 

Posted Thu 10 Nov 11 @ 12:21 pm
baco2007 wrote :
We noticed you did not complete your order for VirtualDJ Pro

Dit is de sleutel: om de een of andere reden heb je de bestelling niet afgemaakt. Een andere optie kan zijn, dat de aanvraag tot betaling is geweigerd. Je kunt dan misschien wel downloaden, maar is die optie later weer ingetrokken.

baco2007 wrote :
For a limited time, you will still receive the available quoted price

Je kunt hem dus blijkbaar nog aanschaffen voor de prijs waarvoor je hem eerder hebt willen kopen.

Controleer de afschriften van de creditcard eens goed. Als hij toen niet is afgeschreven, weet je iig wat er kan zijn gebeurd. Is hij wel afgeschreven, dan zou ik die info doorkoppen naar SWreg. Ze hebben daar dan een steek laten vallen.

Als je kunt downloaden, dan is dat hier op de site onder de knop Download Center, links bovenaan.

Oh, ja: Ik heb met PayPall betaald. Duurt wat langer, omdat je dan echt pas kunt downloaden als de betaling binnen is. (weekje)
 

Posted Thu 10 Nov 11 @ 12:49 pm
Hi Martin,

thnx voor de info, zal de 'Rabobank map' er eens bijpakken, en kijken of deze destijds is afgeschreven, mocht dit niet het geval zijn, zal ik deze alsnog betalen.

Mocht ik de betaling toch nog moeten afronden, weet jij dan of ik wel een nieuwe 'download' krijg via SWreg? of is dit dan mogelijk via de downloads bij 'my profile'?

 

Posted Thu 10 Nov 11 @ 12:59 pm
je krijgt als je order betaald is via de mail een serienummer,

dit vul je in op deze site bij je registratiegegevens, net zoals je hebt gedaan bij de LE versie.
je kan dan bij downloads altijd je serienummer inzien en de laatste pro versie downloaden.
blijkbaar is er de vorige keer iets mis gegaan met de betaling en heb je nooit iets ontvangen, zo wel, dan kan je dit mogelijk bewijzen met creditcard gegevens
 

Posted Thu 10 Nov 11 @ 1:45 pm
Martin FourS wrote :
Als je kunt downloaden, dan is dat hier op de site onder de knop Download Center, links bovenaan.


Ik had het al stiekem verklapt.... ;)
Ik heb per mail een serienummer ontvangen op de factuur. Daarnaast was, zodra de betaling afgerond was, mijn status aangepast naar Pro-user en kon ik in het downloadcenter mijn versie downloaden. Ik hoefde me dus niet apart te registreren als Pro-user.
Het kan dus zijn dat de procedure zo af en toe wordt aangepast, gezien Bas z'n verhaal.
 

Posted Thu 10 Nov 11 @ 2:31 pm
Perfect, bedankt voor de info.

zodra het is gelukt, laat ik jullie wat weten!

ps: was een fout van de Rabobank, waardoor ik nu een nieuwe creditcard ontvang per post (ik heb destijds alleen een creditcard aangevraagd voor de Virtual Dj te kunnen downloaden en gebruik deze verder nooit). Kan dus weer een paar dagen duren voordat ik deze ontvang :S

alvast een fijn weekend!

Barry
 

Posted Fri 11 Nov 11 @ 11:51 am
Toch maar via Paypal betaald, en is uiteindelijk toch nog gelukt :)

Dank voor de hulp!
 

Posted Sat 12 Nov 11 @ 11:37 am
Ik wilde het gisteren nog melden, maar dacht dat je al vast zat aan de creditcard.
Welkom bij de club!
 

Posted Sat 12 Nov 11 @ 1:02 pm
kijk, alsnog goed gekomen, je zal er vast geen spijt van krijgen,

veel plezier ermee
 

Posted Sun 13 Nov 11 @ 6:06 pm
bfg588LE userMember since 2008
hey

Dit is mijn eerste post, ik heb net de hercules trim gekocht en ga upgraden naar de pro. verder wil ik een nieuwe latop aanschaffen met volgende specs:

Ram geheugen [Ram geheugen] 8192 Mb DDR3
Harde schijf [Harde schijf] 750 Gb
Processor [Processor] AMD A8-3500M
Cache geheugen [Cache geheugen] 4096 Kb
Grafische kaart [Grafische kaart] AMD Radeon HD 6720G2 + AMD A60M
Videogeheugen [Videogeheugen] 2 Gb

Lijkt met toch ruim voldoende, of moet ik oppassen. We hebben momenteel een acer van 2 jaar oud en hierop krijgen we regelmatig 'storingen' of haperingen in de muziek.

Steve
 

Posted Wed 23 Nov 11 @ 4:56 am
ik zou nooit gaan voor een amd processor, maar dat is persoonlijk.
hier staan de specs

http://www.virtualdj.com/products/virtualdj/index.html

laptops zijn altijd wat gevoeliger voor storing dan desktop pc, maar als je hieraan voldoet zou het moeten gaan.

ik heb vdj gedraaid op een netbook met 2 cdj 900's zonder problemen, maar dit vereiste wel een aangepaste installatie en een hoop getweak
 

Posted Thu 24 Nov 11 @ 10:56 am
Mijn ervaringen met AMD zijn prima, ook persoonlijk dus ;)
AMD Quad Core 2,2 GHz, 4 GB en een HD5560 videokaart kunnen videoclips in HD goed aan.
 

Posted Thu 24 Nov 11 @ 12:51 pm


(Old topics and forums are automatically closed)