Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Turnado VST plugin

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

ik heb dit programma geinstalleerd en de .dll naar de effectplugin mag gekopieert.
het werkt,.
Alleen als je activate window klikt komt het venster ervoor van de effectsoftware, maar beweegt niet mee.
dit is wel lastig, want je ziet niet wat je doet.(standallone werkt et prima)

kunnen we dit maken?
verder is het allemaal Vet Mooi!

Link voor de gratis demo;

https://sugar-bytes.de/content/download/demo/index.php?lang=en

Probeer maar!
Groetjes!
 

Posted Mon 17 Oct 11 @ 3:35 pm
Gokje: Windows Vista of 7? Dan kun je Aero uitschakelen of iig de mogelijkheid om de vensters transparant te maken. Je zou dan de software niet meer door je VDJ-scherm moeten kunnen zien. Schakelen tussen de vensters kun je dan doen met Alt + Tab.
 

Posted Mon 17 Oct 11 @ 8:26 pm
neen, helaas.

het zit zo;



in plaats van zo:



W7/32 - VDJ 7.0.4

nog meer ideetjes?
 

Posted Tue 18 Oct 11 @ 10:43 am
Nope... Ik zal het vanavond ook eens installeren en testen. Eens kijken of en wat er moeilijk doet.
 

Posted Tue 18 Oct 11 @ 11:05 am
Uitgevonden.......
Het scherm uit het 1e plaatje verschijnt als je in de Effects-sectie klikt op \"Control Window\". Hierin moet je je effecten toekennen aan de 8 \"tegels\". Daarna de eventuele instellingen aanpassen, maar als je daarmee klaar bent, moet je dit scherm weer sluiten. Hierna verschijnt de effect-sectie weer:



Met de 8 schuifregelaars kun je nu de 8 verschillende effecten bedienen. Deze nemen de taak van de draaiknoppen over. Eigenlijk best simpel dus.
 

Posted Tue 18 Oct 11 @ 2:58 pm
ja, dat had ik ook wel voor mekaar.
ik wil het venster met het gehele programma werkend zien (als ik een knopje draai,dan wil ik dat zien in het turnado programma)

gebruik het programma maar eens ''standalone'' , ik wil dat het er zo uitziet en reageert


zoals de 2 plaatjes hierboven, zoek de verschillen!

iig bedankt.
 

Posted Tue 18 Oct 11 @ 5:29 pm
Dat is geen nieuw probleem: De stand-alone is een apart programma dat gebruik maakt van de DLL. Als je het gebruikt met VDJ, vervangt dit de stand-alone. Daarom reageren de knoppen ook niet. Die actie wordt van VDJ verwacht. Wat je wilt kan dus niet.
 

Posted Tue 18 Oct 11 @ 6:53 pm
okee bedankt,
dan weet ik eerst even genoeg.

het ziet er bij mij wel iets anders uit,en alleen met een skin op hoge resolutie krijg ik alle 8 sliders te zien.
maar dat is verder geen probleem.





bedankt voor alles
 

Posted Wed 19 Oct 11 @ 4:59 am
Nog ff voor de duidelijkheid: De verschillen tussen de skins worden voornamelijk veroorzaakt door de bouwer. De 5 knoppen voor het Config Window heb ik bv ook niet.
 

Posted Wed 19 Oct 11 @ 9:31 am


(Old topics and forums are automatically closed)