Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Reloop RMP 3a Midi mapping

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo, heeft iemand de midimapping van de RMP3 voor mij. ik ben al begonnen aan een eige mapping maar kom er niet uit, De mapping uit de onderstaande link werkt ook al niet. Ik heb vernomen dat reloop VDJ niet ondersteunt. misschien heeft iemand een custom mapping voor mij

http://www.virtualdj.com/addons/11843/Reloop_RMP3.html
 

Posted Mon 10 Oct 11 @ 3:41 pm
Ik ben bang dat je de verdere ontwikkeling van de genoemde mapper af zal moeten wachten. In het NL-forum wordt niet veel gedaan met mapping en ook de Reloop is niet eerder besproken, wat inhoudt dat hij hier ook niet veel gebruikt wordt.
Kun je niet proberen met de AutoLearn-functie verder te komen? Dit werkt weliswaar alleen voor de knoppen en niet voor het display, maar als je basis de gedownloade mapper is, zal het display wrs al werken.
 

Posted Tue 11 Oct 11 @ 4:20 am
je kan ook kijken hoe een mapping van een cdj 900 of 200 eruit ziet. er zitten veel overeenkomsten in de knoppen en de functies.
je zou er veel zo over kunnen nemen
 

Posted Wed 12 Oct 11 @ 3:48 am
s.waterreus wrote :
je kan ook kijken hoe een mapping van een cdj 900 of 200 eruit ziet. er zitten veel overeenkomsten in de knoppen en de functies.
je zou er veel zo over kunnen nemen


Hallo,

maar hoe weet je dat die dan bijna het zelfde zijn ? ik heb de play cue pause enzo all, ik kom er alleen niet uit met de jhogwheel, en hij vind steeds maar 1 draaitafe
 

Posted Wed 12 Oct 11 @ 5:00 am
dat weet ik niet,dat kan je zelf uitzoeken, play is play enz. hoe de commando's van de jhogwheel zijn moet vergelijkbaar zijn.
ik zeg niet dat je die van de cdj 900 blind kan gebruiken, je kan ze alleen goed gebruiken als vergelijking om te zien hoe de commando's zijn opgebouwd.
 

Posted Wed 12 Oct 11 @ 7:13 am


(Old topics and forums are automatically closed)