Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: sound effects door de Mac

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Wat mij een beetje tegenvalt is het aantal sound effects die op de site staan voor een Mac.
Weet iemand een site met sound effects voor de mac die bruikbaar zijn in virtual dj?
of een programma waar ik zelf sound effects mee kan maken? (dan ik ook weer mensen helpen door ze te uploaden)
 

Posted Sat 08 Oct 11 @ 12:37 pm
Hoi,

is al vaker besproken: De effecten zijn voornamelijk gemaakt door gebruikers. Omdat de Mac nu eenmaal niet zo populair is onder VDJ-gebruikers is het voor hen niet interessant om ze te maken of er zijn te weinig Mac-gebruikers met C++-kennis om ze te maken.
Een andere site: geen idee. Waarschijnlijk zijn er nog peer to peer- of torrent-sites die ze hebben maar daar wil je ze echt niet vanaf halen. Daarnaast zal er, buiten de VDJ-site om, niets nieuws worden gemaakt. Iemand die het kan zal er hier het eerst mee gaan pronken.

info over zelf bouwen: >>KLIK<<
 

Posted Sat 08 Oct 11 @ 3:00 pm
Vergeten: Als alternatief kun je VDJ onder Windows in Bootcamp o.i.d laten draaien. Dan heb je iig de beschikking over alle Windows-toevoegingen.
 

Posted Sun 09 Oct 11 @ 9:29 am
thx! jammer dat vdj niet zo populair is onder de apple gebruikers
 

Posted Sun 09 Oct 11 @ 9:46 am
Nou ik ben overstapt toen hoor al 2 jaar, dit omdat ik zoveel problemen had met mijn RMX en de nieuwste laptops met windows 7.
Ik draai het met veel plezier en stabiel.
 

Posted Mon 10 Oct 11 @ 5:13 am


(Old topics and forums are automatically closed)