Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Denon DN-MC6000

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

StijnBHome userMember since 2010
Hallo,

Ik heb plannen om te investeren in de DN-MC6000 van Denon. Ik heb er al heel veel goeie dingen over gehoord maar zit toch met een vraag. Is de geluidskwaliteit wel degelijk zo goed?

Oproep aan de mensen die het mengpaneel hebben:
Schrijf hier eens aub wat u er van vindt. De positieve en negatieve kanten. En of ik een miskoop zou kunnen begaan.

Het zou een grote hulp zijn moest je hier eens je gedacht schrijven over de DN-MC6000.

Danku

http://www.digitaldjtips.com/wp-content/uploads/2010/08/DNMC6000-profile.jpg

http://www.denondj.com/DN-MC6000-P125.aspx
 

Posted Fri 07 Oct 11 @ 3:30 pm
djtimeuPRO InfinityMember since 2011
Ik draai er nu sinds het begin mee. Werkt bij mij helemaal top, je moet alleen niet voluit draaien dan kan het geheel nogal overstuurd klinken.
 

Posted Mon 10 Oct 11 @ 12:30 pm
sikko03PRO InfinityMember since 2008
ik heb de mc6000 nu 2 a 3 maanden en bevalt mij heel erg goed.

de gebalanceerde uitgangen werken perfect en ik heb nog geen oversturing gehad.
voordeel is dat er 2 mic op aan kunnen worden gesloten en beide instelbaar in hoog, mid laag en echo.
het enige nadeel wat ik heb kunnen vinden is dat wanneer je de mic te hard zet hij overstuurd in de mic.
dit heb ik niet in het uitgestuurde muziek en ik heb echt de boel open gehad met mijn actieve set.

ook een voordeel van deze mixer is dat je hem als analoge mixer (zonder pc) kunt gebruiken en gecombineerd.

drivers waren zo geinstalleerd en alles werkte meteen.

 

Posted Thu 13 Oct 11 @ 4:46 pm
maulibuHome userMember since 2008
Volgens mij is het niet de bedoeling dat we op dit forum over controllers praten..

Ook ik heb de MC6000. Fantastisch apparaat en elke keer ontdek ik weer nieuwe mogelijkheden. Hele kleine minpuntjes: response van equalizer knoppen is wel héél direct evenals EFX 4. Nog geen freeze van de controller gehad en zelfs na herstarten van de computer pakt de Denon de draad zo weer op bij het starten van VDJ. Als de 650+ categorie te veel voor je is; wacht dan nog een paar weken, dan lanceert Denon het kleine broertje van de MC6000: DN-MC3000.
 

Posted Wed 19 Oct 11 @ 8:07 am
StijnBHome userMember since 2010
dank u voor jullie reacties. Dit heeft me echt veel geholpen.
Ga eens afwachten en kijken naar de DN-MC3000
 

Posted Fri 21 Oct 11 @ 10:25 am
heb de denon DN-MC6000 al een hele tijd en moet zeggen zeeeeeeer gelukkig ervan
 

Posted Sun 10 Mar 13 @ 2:35 pm
ik heb de mc3000 gehad en was er niet tevreden mee.

ledjes waren binnen 3 maanden stuk ( wel netjes gerepareerd)

en de asio drivers werken niet goed icm vdj,

hier is al veel over geschreven, heeft te maken met het feit dat de asio driver vast staat op 48 kHz en dat es een instelling waar vdj niet goed mee kan werken.

asio werkt wel, maar niet in advanced mode, je krijgt dan de foutmelding dat er geen controller is aangesloten.


waarschijnlijk wordt dit wel opgelost in v8, als die er ooit nog komt :)
 

Posted Sun 10 Mar 13 @ 2:39 pm


(Old topics and forums are automatically closed)