Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Van LE naar VirtualDJ Broadcaster

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

ReporaLE userMember since 2011
Heey!

Ik heb laatst een Hercules DJ4Set gekocht. Ik vind alleen de mogelijkheden van VDJ niet heel erg groot, dus ben er over na aan het denken om over te gaan op VirtualDJ Broadcaster.
Alleen support VirtualDJ Broadcaster een Hercules DJ4Set.

Is misschien een domme vraag, maar wil het even zeker weten.

Alvast bedankt!
 

Posted Sat 01 Oct 11 @ 8:02 am
Als je naar Products>Comparison gaat zie je dat VDJ Broadcaster geen controllers/consoles ondersteunt.

http://www.virtualdj.com/products/comparison.html

Als je upgradet naar VDJ Pro heb je alle mogelijkheden. Je krijgt als LE user zelfs een korting!

Mvg
 

Posted Sat 01 Oct 11 @ 8:24 am
eens de broadcaster versie is niet degene die je zoekt, je moet de pro versie hebben,

wat mis je in je le versie?
 

Posted Sat 01 Oct 11 @ 7:57 pm
ReporaLE userMember since 2011
Nou, je kan niets downloaden qu effects samples enzo. Dus vind het een beetje raar dat ik daarvoor 170 euro voor neer moet leggen...
 

Posted Sun 02 Oct 11 @ 11:02 am
Ik neem aan dat je met die "170 € neerleggen" de Hercules bedoelt. Dat heeft dus geen moer met Virtual DJ te maken.
De LE versie van VDJ komt er gratis bij en dat is alleen bedoelt dat je het programma leert kennen.
M.a.w.: je moet een gegeven paard niet in de bek kijken.
Wil je effects en samples downloaden zul je toch echt de Pro versie moeten aanschaffen.
Dat hebben we allemaal moeten doen en in jouw geval krijg je ook nog eens een flinke korting!
 

Posted Sun 02 Oct 11 @ 2:02 pm
ReporaLE userMember since 2011
Met korting wordt het 170 euro ja.
Maar bedankt voor je positieve reactie, gezellig welkom
 

Posted Sun 02 Oct 11 @ 3:14 pm
Lange teentjes?
Je krijgt bij aanschaf van de Full Version wel een beetje meer dan alleen de mogelijkheid speeltjes te downloaden. Behalve dat heeft de software geen enkele beperking meer, kun je dus veel meer, wordt je volgende controller ondersteund en, best prettig, kun je voor de rest van je leven kostenloos elke nieuwe versie downloaden. Moet je bij MicroSoft eens om komen.......
Er zijn je een hoop gebruikers voorgegaan (ik inbegrepen) en hebben daar geen spijt van gehad. Als je er je zakcenten mee wilt verdienen is het zelfs één van de voordeligste aankopen die je kunt doen.
 

Posted Sun 02 Oct 11 @ 9:08 pm


(Old topics and forums are automatically closed)