Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Welke contoler raden jullie me aan - Page: 1

This part of topic is old and might contain outdated or incorrect information

Hallo ik heb een vraagje ik wil graag een Dj controler kopen maar ik heb helemaal geen ervaring met deze dingen
nu zou ik graag willen weten welke DJ controler jullie mij aanraden ik heb nog nooit als Dj gedraaid maar ik wil het gewoon
proberen. Ik wil een van deze kopen Hercules MK4,RMX of een DJ 4Set welke is de beste van deze drie of zeggen jullie probeer een ander.

Ik hoor graag een van jullie.

johnny
 

Posted Sat 17 Sep 11 @ 4:32 pm
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
 

Posted Sun 18 Sep 11 @ 4:26 am
JivajoHome userMember since 2011
Dit soort vragen horen (helaas) niet thuis op het VDJ forum, aangezien dit puur over VDJ gaat en niet over de hardware.

Ik zou zeggen doe eens wat research op fora en youtube en ga eens kijken bij muziekwinkels zoals dozo al zei, dan zou je een vrij goed beeld moeten hebben van wat aan jouw wensen voldoet.
 

Posted Sun 18 Sep 11 @ 7:09 am
waarom zijn julie zo onaardig tegen vdj-gebruikers?het komt best wel amateuristich over als je het mij vraagt.Heel vaak wordt er nogal geirriteerd gereageerd.het zal wat zijn als ik een winkel binnen stapt en de verkoper geeft als reactie op een vraag die hij al 100 keer die dag heeft gehoord 'als je op de website van het product had gekeken dan had je het geweten'.Dit is geen goede reclame voor VDJ
 

Posted Wed 28 Sep 11 @ 4:16 pm
maulibuHome userMember since 2008
Ik ben het helemaal met Neefsteef2 eens. Posts worden hier in 90% van de gevallen afgekraakt. Dit is de reden dat het (Nederlandstalige) forum nooit een leuke, actieve plek voor VDJ-users wordt. Er zijn hier maar weinig users die hun best doen om andere DJ's op weg te helpen (in het bijzonder Martin FourS en bobhofmans daargelaten, zij zijn altijd bereid te helpen).