Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: cd verloren

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Ik maak al een tijdje gebruik van een Hercules Dj control mp3 E2 console in combinatie met virtual dj; nu is mijn pc geformatteerd, maar ik ben de cd kwijt om het programma van virtual dj + console te installeren.

Ik heb wel nog het hoesje met serienummer etc.

wie kan mij helpen?
 

Posted Sat 27 Aug 11 @ 8:51 am
Is simpel: Registreer je hier (onder de knop "Modify my profile") met het nummer op het hoesje. Je kunt daarna de software downloaden uit het Download Center. De drivers kun je ophalen bij Hercules. Heb je meteen de meest recente.
Altijd je software registreren! Blijft belangrijk en in jouw geval je redding.....
 

Posted Sat 27 Aug 11 @ 11:02 am
klinixHome userMember since 2012
 

Posted Mon 20 Feb 12 @ 10:18 am
En?
 

Posted Mon 20 Feb 12 @ 10:21 am
Hahahahaha hij leest denk ik, registreer je hieronder
 

Posted Tue 21 Feb 12 @ 4:03 am
Martin FourS wrote :
Is simpel: Registreer je hier (onder de knop "Modify my profile") met het nummer op het hoesje. J


Leek me duidelijk... :s
Wat'ie probeert te registreren weet ik niet....
 

Posted Tue 21 Feb 12 @ 5:54 am
Hallo iedereen hier

Ik heb de xdj r1 en wil dus virtual DJ Limited Edition downloaden.
Ik volg de stappen in het document ( http://pioneerdj.com/support/files/img/XDJ-R1_Setup_Guide_for_VitualDJ_LE_E.pdf ) en moet nu mijn serial key ingeven (de code die op mijn cd hoesje staat)

Ik typ deze in, maar hij is al elke keer verkeerd. Ik heb geen idee hoe dat komt
Kan iemand me helpen, (ik typ de code boven de streepjescode in, deze dus = xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx

 

Posted Mon 23 Jun 14 @ 5:49 am
De link werkt niet, die pas ik aan.
Je hebt de verkeerde code. Ten eerste is het formaat niet 4 x 5 tekens maar 2 x 4 en 1 x 5. Dus XXXX-XXXX-XXXXX. In de handleiding, waarnaar je linkt, wordt aangegeven dat de code op de onderzijde van de controller staat, in het vakje "Licenses:"
Kijk in de handleiding op pag. 1, rechts onderin. Daar staan de stappen (Eerst registreren hier op de site).
De route klopt alleen niet meer: Log eerst in met je huidige gebruikersnaam (Phonetics DJ) en je wachtwoord. Klik dan bovenin op "Buy". Je ziet dan bovenin drie knoppen. Klik daar op "My account", en daarna aan de linkerkant op de zwarte knop "My Licenses". Rechts van die knoppen kun je nu je licentiecode invoeren. Klik daarna op de knop "Ok". Je moet dan je LE-versie kunnen downloaden op diezelfde pagina, een stukje lager. Verschijnt je versie niet, probeer het dan nog eens een kwartiertje later.
 

Posted Mon 23 Jun 14 @ 9:00 am


(Old topics and forums are automatically closed)