Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Beide decks tegelijk starten

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

keeslinHome userMember since 2011
Kan iemand mij uitleggen of er een mogelijkheid is beide decks tegelijk te starten of te pauzeren. (zodat ze synchroon blijven lopen)

Grtjs. Linda
 

Posted Fri 26 Aug 11 @ 1:41 pm
Vraag: wat is daar het nut van? Als je beide decks tegelijk stopt, is het stil. Een DJ en stilte zijn 2 dingen die elkaar slecht verdragen. Beide decks tegelijk starten betekent dat het stil is geweest. Ook niet goed.... Twee decks synchroon laten lopen is je werk, daar moet je geen trucjes voor willen verzinnen.

Da's o.a. een reden dat er niet echt eerder over je probleem is nagedacht. Toch kan het wel, denk ik. Een truc is om een toets van je toetsenbord aan een functie te koppelen. Dat heet mapping. Er zijn hier echter weinig mensen mee bezig, dus zul je een stukje "self education" moeten gaan toepassen. >>HIER<< vindt je de basisbegrippen over hoe je zoiets moet doen.
Je kunt daarmee je keyboardmap aanpassen. Maak er voor de veiligheid eerst even een kopietje van voordat je begint want vern**k je hem dan ben je verder van huis.

Omdat ik me er ook niet mee bezig houd, kan ik je geen compleet voorbeeld aanleveren, maar waar je aan moet denken is bv de toets "S" koppelen aan de instructie "Deck 1,2: start" (of play, wat de juiste kreet ook mag zijn) Een tweede toets geef je hetzelfde verhaal mee, maar dan met de kreet Stop of Pauze.

It's up to you.
Succes.
 

Posted Fri 26 Aug 11 @ 3:34 pm
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
allebei tegelijk .....
2 maal het groen knipperende knopje indrukken op mijn controller ;) ... lol
 

Posted Fri 26 Aug 11 @ 4:06 pm


(Old topics and forums are automatically closed)