Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Intel 2nd generation Sandy Bridge

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

maulibuHome userMember since 2008
Aangezien over deze processoren nog geen Nederlands topic was wil ik dat hierbij graag openen.

Helaas heb ik mij hierin niet verdiept bij het aanschaffen van een nieuwe computer. Zoals in Engelstalig topics al wordt besproken leveren de nieuwe processoren van Intel; i3, i5 en i7 (met vier getallen) grote problemen op in combinatie met VDJ.

Ik heb een HP aangeschaft met een tweede generatie i5 met interne Intel HD videokaart waardoor het onmogelijk is om video's af te spelen. Sporadisch werkt het op zéér lage resolutie en stotterend, in dat geval zonder clipbank mogelijkheden, maar vaker werkt het niet. Het probleem dat op dit forum vaker aan de orde komt is een tweede videokaart welke niet herkent wordt, bij mij is het de geïntegreerde videokaart die voor problemen zorgt.

Zijn er andere Nederlandse gebruikers die hun nieuwe computer nu ook wel uit het raam zouden willen gooien?
 

Posted Mon 22 Aug 11 @ 5:52 pm
Wat voor mij (mbt videoclips) best heeft geholpen is in de interne kaartlezer een 4 GB SD-card steken. Dit wordt als alternatief geheugen gebruikt door Windows en VDJ profiteert daar lekker van mee. 't Is iig een goedkopere oplossing dan 2 hoog het raam uit en zeker de moeite van het proberen waard.
 

Posted Mon 22 Aug 11 @ 6:25 pm


(Old topics and forums are automatically closed)