Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Problemen met inlezen database

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

bdhnldPRO InfinityMember since 2004
Hoi,

Elke keer als ik een folder met muziek wil toevoegen aan de database, slaat deze steeds vast en moet ik dit wel zo'n 8-10 keer herhalen, voordat hij in 1 keer doorloopt.
Waar kan dit aan liggen?

mvg
Raymond van Dongen
 

Posted Sat 20 Aug 11 @ 5:40 am
Werk je niet met Windows?
 

Posted Sat 20 Aug 11 @ 8:19 am
Heb je ook versie 7.05 er op staan? Sinds ik nl deze versie heb geïnstalleerd veel problemen met de database en scan engine
Ik heb al een mail naar de helpdesk gestuurd hierover, zodra ik iets meer weet hoor je me.
 

Posted Sun 21 Aug 11 @ 4:50 am
Ook hier: Al de vorige versie geen problemen gaf, dan zou ik die weer terug installeren. Geen problemen, niet installeren. Ik laat op de werk-laptop na jullie meldingen en mijn eigen ervaringen ook lekker 7.0.5 staan.
 

Posted Sun 21 Aug 11 @ 1:34 pm
bdhnldPRO InfinityMember since 2004
Bedankt allemaal voor de reacties. Programma draait onder Windows7 en het inlezen is al een wat ouder probleem, dus bij mij, ligt het niet specifiek aan de nieuwste versie.
 

Posted Tue 23 Aug 11 @ 9:48 pm
in jouw geval zou ik een backup maken van je huidige database en dan een volledige herinstallatie doen. Dus ook je oude instellingen en database weg mikken. Mocht dat niet goed gaan, dan kun je altijd nog de oude database terugplaatsen, maar ik denk dat die verminkt is.
 

Posted Wed 24 Aug 11 @ 7:42 am


(Old topics and forums are automatically closed)