Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: entree muziek

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

hallo iedereen,

Welke muziek kan ik gebruiken bij het binnenkomen van het bruidspaar in de feestzaal?
Het mogen ambiance liedjes zijn.

groeten

swento
 

Posted Tue 09 Aug 11 @ 12:49 pm
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Is dit een serieuze vraag ?????
Dat ligt dus helemaal aan het bruidspaar en dus "welke voorkeur(stijl)" zij hebben.
Ik heb zelf wel eens meegemaakt dat men "EWF - In the stone" wilde tot Willeke Alberti met "Morgen ben ik de bruid"
 

Posted Tue 09 Aug 11 @ 3:11 pm
ja, het bruidspaar laat het aan mij over. Ze hebben enkel gezegd dat het zowat opzwepende muziek mag zijn.
Vandaar mijn 'serieuse vraag' ;)
 

Posted Wed 10 Aug 11 @ 8:38 am
 

Posted Wed 10 Aug 11 @ 8:50 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
Edit: na post zag ik BOB's tip !!!! whahahahahahahahahah LMFAO!!!!

en verder weet je niet veel van het bruidspaar ? welke muziek houden zij van ?
moet het romantisch ? en toch nog wat rustig zodat de opa's en oma's ook de dansvloer op kunnen ?
Of komen er alleen mensen onder de 30 ?
Dit is best lastig om goed in te vullen zonder overige hulp of informatie van de klant.
De een wil zwijmelen op Phil Collins de ander wil rocken op ik roep maar wat : Metallica.... en de volgende wil stuiteren op Tiesto...

Het lijkt me dat je contact op neemt met je klant om uit te zoeken in welke genre je moet zoeken.
Probeer in ieder geval de do's en don'ts van je klant te krijgen...

ik kan me zoveel voorstellen wat mis kan gaan :

Lekkere ballad ..... blijkt de ballad te zijn van hem (bruidegom) en zijn ex...... oeps ...
Gewoon een algemeen rustig nummer , daar blijkt Tante tralala vorige week mee begraven te zijn .... :(

je zal toch iets meer moeten weten, voor het standaard werk kan je een standaard lijstje afwerken maar bruiloften zijn eigenlijk nooit echt standaard (al lijken ze allemaal op elkaar!) en doen ze in grote lijnen allen hetzelfde ....
 

Posted Wed 10 Aug 11 @ 9:24 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
dj_swento wrote :
ja, het bruidspaar laat het aan mij over. Ze hebben enkel gezegd dat het zowat opzwepende muziek mag zijn.
Vandaar mijn 'serieuse vraag' ;)


opzwepende muziek :
Ravells - Bolero (hoe opzwepend wil je het hebben)
Golden Earring zowat elk nummer van het album The naked trought
dus ook dit is best lastig ....
 

Posted Wed 10 Aug 11 @ 9:36 am
het is nog niet om te beginnen dansen maar bij het binnenkomen voor het starten met het eten.
vb: bruidsmars. Dus dit bedoel ik maar het mag met wat mee opzwepend zijn. bvb melodie van safri duo of lac du connemera.

 

Posted Wed 10 Aug 11 @ 11:41 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
Safri duo , tijdens binnenkomst , das behoorlijk stampen al..
Ik zou vooral lekker rustig beginnen, ik neem aan dat je de hele avond actief bent en dus makkelijk 2-3 keer naar een piek toe kan werken.
Als je dan al piekend (in tempo en beats) start wordt het wat moeilijk om naar een piek toe te werken.
Tijdens de inloop is het niet echt belangrijk wat je draait (mensen luisteren toch niet echt, die zijn op zoek naar het paar en een goede plek om te zitten en de tot nu toe verlopen dag te doorspreken met andere gasten).
Denk ook aan je volume op dat moment , als het goed is verzorg je op dat moment achtergrond muziek (net als tijdens het eten).
De bruidsmars is natuurlijk voor de binnenkomst van het paar (vol volume) ... de rest .... tjah .... begrijp me niet verkeerd maar de rest .... betalen jou niet . Zolang het bruidspaar tevreden is is het goed.



 

Posted Wed 10 Aug 11 @ 12:52 pm


(Old topics and forums are automatically closed)