Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Probleem met nummer

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

devuzaLE userMember since 2011
Hey,

Ik heb een probleem met 2 nummers die in mijn playlist staan in virtual dj.
Het tempo van de nummers is ongeveer zoals het klinkt tussen de 120.00 en de 130.00
Alleen geeft hij in de playlist en als ik hem inlaat in een deck het tempo aan van 89.00

Als ik een nummer inlaat in het andere deck met de bpm van 128.00 en ik dan op sync druk gaat het nummer van 89.00 naar 128.00 maar het probleem dan is dat het tempo teveel omhoog of omlaag gaat, de pitch staat ook totaal anders aangegeven en ik krijg het maar niet voor elkaar om het nummer in z'n normale tempo te zetten zonder det het helemaal vervormd, iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
 

Posted Thu 04 Aug 11 @ 9:53 am
misschien een iets te gemakkelijke oplossing: gewoon ouderwets handwerk en op gehoor instellen?
 

Posted Thu 04 Aug 11 @ 10:59 am
devuzaLE userMember since 2011
Ja, maar het probleem daarvan is dat hij gewoon weer terug gaat naar de 89.00 plus dat het nummer vervormd word :S
 

Posted Thu 04 Aug 11 @ 12:01 pm
Het tempo van de nummers is ongeveer zoals het klinkt tussen de 120.00 en de 130.00


ik snap niet hoe het terug kan vallen naar 89 bpm als je het op gehoor goed gezet hebt, tenzij je daarnaa de sync weer gebruikt.
Bij mij blijft een handmatige instelling gewoon heel het nummer staan.

bij het handmatig instellen niet kijken wat je software aangeeft, helemaal alleen op je gehoor afgaan.
 

Posted Thu 04 Aug 11 @ 1:08 pm
>>HANDLEIDING<< er even bijpakken en opzoeken hoe je handmatig van het nummer definitief de BPM's goed kunt zetten. Dan hoef je hem niet steeds aan te passen.
 

Posted Thu 04 Aug 11 @ 1:46 pm


(Old topics and forums are automatically closed)