Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Video stilte

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

ik heb een probleem, als ik een video afspeel en vervolgens een video wil laden stopt de muziek maar loopt de video door.
als ik dan het geluid even harder en zachter zet gaat hij vervolgens weer door!
maar dat is heel erg vervelend als er onder het draaien even een paar seconden een stilte valt

ik hoop dat iemand mij kan helpen

alvast bedankt
 

Posted Sun 24 Jul 11 @ 8:47 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
Ik heb dat ook gehad , kijk eens naar je processor en geheugen gebruik op het moment dat je een clip laad.
Je zult zien dat er waarschijnlijk een hoop gevraagd wordt van je processor.
Ik ben eerst alle niet relevante programma's af gaan sluiten,
Hier was ik ook niet helemaal tevreden mee en heb mijn laptop verklaard tot vdj machine, er staat dus op windows 7 en Virtual DJ PRo Full en meer niet , (naderhand nog wat extra geheugen bijgeprikt en probleem was verholpen).

Je geluid blijft doorlopen aangezien het programma VDJ die als primair ziet ,al loopt de hele boel vast het programma probeert zo lang als mogelijk geluid weer te geven.
Kijk een snaar het formaat en de grote van je videoclips.
Indien je een clip wilt laden van een paar honderd mb zal je toch het e.e.a. moeten "tunen"aan VDJ ;)
 

Posted Mon 25 Jul 11 @ 11:25 am
:D
Volgens mij lees ik dat juist zijn video door loopt en het geluid weg valt.
Wel een wazig probleem, omdat (zoals Dozo al aan geeft) het geluid een absoluut primaire taak is in het pakket. Als je hele PC zo vast als een huis zit, blijft de muziek door spelen tot het einde. (wat me dus 1 x de gelegenheid heeft gegeven iets anders op te starten toen ik even een probleempje had)
Ik herken het probleem dus niet en kan je ook niet helpen in dit geval.
 

Posted Mon 25 Jul 11 @ 1:55 pm


(Old topics and forums are automatically closed)