Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Probleem met opnemen

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

greggenPRO InfinityMember since 2011
Ik probeer m'n sets op te nemen. Bij de opties selecteer ik opnemen via Line in, en verbind dan m'n laptop met de REC uitgang op m'n mengpaneel.

Opnemen doet hij, maar het is net alsof ik opneem door een microfoon, enorm slech van kwaliteit dus, enorm gegalm.

Some help? :-)
 

Posted Tue 19 Jul 11 @ 4:43 am
Het klinkt alsof je in de audio-config de line-in monitored, dus dat je beluisterd wat er door de line-in binnen komt. Dat wordt via de PC weer naar de line-in gestuurd, dat weer... enz.
Ik denk dus dat je, als opnamebron, Master + Mic hebt geselecteerd. Je set wordt dan opgenomen via de interne geluidskaart (Master) en nogmaals via de ingang van je laptop (Mic). Met een externe mixer moet je alleen Mic gebruiken, want je Master ziet de schuifbewegingen van je mixer niet. Dan wordt alles hoorbaar (cue-en, opstarten, synchro, enz)

Je kunt, voor de zekerheid, een plaatje van je audioconfiguratie (in VDJ, config, tab Audio) hier plakken, en ook een plaatje van het keuzemenu in eht Record-deel van VDJ.
 

Posted Tue 19 Jul 11 @ 6:42 am
greggenPRO InfinityMember since 2011
Hey,

Sorry voor het zeer late antwoord.

Ondertussen werkt het nog steeds niet!

Hier 2 prints.

 

Posted Sat 30 Jul 11 @ 1:37 pm
kijk eens bij de recording opties in windows zelf, hier staan wat tabbladen waar je monitoring, levels en andere opties kunt instellen.
 

Posted Sun 31 Jul 11 @ 8:09 am


(Old topics and forums are automatically closed)