Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: help me instellen van v 7

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

RoekkHome userMember since 2011
hallo,

ik heb net v7 geïnstalleerd maar als ik een liedje afspeel gaat die niet direct door naar de volgende nummer . je moet dan zelf op play klikken. hoe fix je dat die automatisch naar de volgende gaat?



Bedankt alvast!
 

Posted Mon 18 Jul 11 @ 12:12 pm
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
al geprobeerd om de handleiding te lezen ?
Je hebt het over de automix functie, en ja die staat volledig beschreven in de handleiding.
Mocht je die niet zo 1,2,3 vinden hierbij de link naar de handleidingen:
http://www.virtualdj.com/wiki/PDFManuals.html
 

Posted Mon 18 Jul 11 @ 1:11 pm
Hahahaha!! Niet een discussie op FB (yep, ben ook overstag) over het gebruik (of juist niet) van een handleiding n.a.v. dit plaatje:

 

Posted Mon 18 Jul 11 @ 3:25 pm
 

Posted Mon 18 Jul 11 @ 7:01 pm
RoekkHome userMember since 2011
Waar staat die auto mixer dan?
 

Posted Tue 19 Jul 11 @ 8:32 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
 

Posted Tue 19 Jul 11 @ 8:56 am
 

Posted Tue 19 Jul 11 @ 8:59 am
RoekkHome userMember since 2011
Bedankt!!

het is gelukt!!

maar nu nog 2 vraagjes, hij stopt eigelijk iets tevroeg, en kan ook plaat 2 op de andre station starten
 

Posted Tue 19 Jul 11 @ 11:24 am
Deck 2 kan in automix niet starten. Hier is al heel veel over gepraat. Het is volgens de programmeurs technisch beter, plus voor de DJ vlugger en less hassle als er een verzoekje doorkomt dat metéén gedraaid moet worden.
Twee decks zien er gezelliger uit maar deck 2 is verder in automix totaal nutteloos.

Als-ie te vroeg stopt -- ik neem aan dat je met stopt "wisselt" bedoelt dan kun je dat in de afdeling "manage automix" anders instellen.
Ik stop er een fotootje bij met wat ik bedoel. Je moet natuurlijk ook zelf een beetje experimenteren - niet alles aan ons overlaten.
Enne........ wat voor een versie VDJ gebruikt je?
 

Posted Tue 19 Jul 11 @ 12:33 pm
Had te lang gewacht met posten: ik had 'm al definitief naar de eeuwige handleidingvelden gestuurd. Wel knap dat je überhaupt het geduld kunt opbrengen met iemand die m.i. weigert zelf enige moeite te doen.

@Roekk: >>KLIK<<
 

Posted Tue 19 Jul 11 @ 12:44 pm
maar hij vraagt het toch ook erg netjes

- Topic: help me instellen van v 7 -

 

Posted Wed 27 Jul 11 @ 1:54 pm
CultuurPRO InfinityMember since 2011
Op het scherm worden de tracks bij mij gesorteerd op 'bpm' .
Ik ben een ouwe rot in het vak en heb dat niet nodig, ik wil dat alles gewoon alfabetisch gerangschikt word.
Hoe kan ik vermijden dat Virtual Dj op bpm sorteert?
 

Posted Thu 05 Jul 12 @ 1:31 pm
Oeh! Bijna een jaar oud sinds de laatste reactie.... ;)
Geen geintje: dat werkt net zo als het sorteren in Windows: Dubbelklik eens op de titelbalk van de kolom die je gesorteerd wilt hebben. Dus klikken op Title sorteert alfabetisch op titel, en klikken op Artist sorteert op artiest. Die instellingen worden niet vastgehouden, dat moet je dus doen elke keer dat je VDJ start.

Ik begrijp eerlijk gezegd ook niet waar VDJ nu precies op sorteert. ik heb nog niet eens van alle muziek de BPM's in de database laten schrijven.....
 

Posted Thu 05 Jul 12 @ 6:24 pm


(Old topics and forums are automatically closed)