Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: problemen met beamer

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

als ik een 2de scherm aansluit op mijn laptop kan ik de schermen uitbreiden.Bediening virtual dj op laptop,video clip op aangesloten scherm.Vervang ik het aangesloten scherm door een beamer werkt dit niet.Laptop geeft bij "scherm uitbreiden" de achtergrond van mijn bureau blad weer op beamerscherm.Ben radeloos heb alles geprobeert,wie kan mij helpen?? 1000x dank
Rene
 

Posted Sun 17 Jul 11 @ 1:29 pm
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
Welke versie gebruik je ?
Met de free versie kan je niet full screen weergeven op een beamer / 2de monitor
Met de Le versie kan je beperkt weergeven op full screen.
Met de Full Pro versie , dan heb je idd een uitdaging ;)
Indien je inderdaad in windows je schermuitbreiding aan hebt staan en je ziet je 2de buroblad weergave op je beamer.
Kijk dan eens naar je video settings in VDJ , en zorg ervoor dat je hardware exeleration aanstaat.
Kijk dan ook gelijk naar het puldown munu daar mag niet meer staan window maar de naam van je video kaart.
suc6
 

Posted Sun 17 Jul 11 @ 2:25 pm
Aanvulling: De bureaubladachtergrond (de afbeelding dus) wordt altijd doorgestuurd via de 2e video-out. Tot zover dus niets raars.Waar je nog wel op moet letten, is dat je in de Windows-configuratie de juiste resolutie van de beamer god instelt. (Dit is alleen van belang als je de beamer aanstuurt via de VGA-poort.) Gebruik je een video out (composiet of S-VGA) da maakt dit niet zoveel uit. Voor de beeldkwaliteit is het natuurlijk het best om de maximale resolutie van de beamer in te stellen.
 

Posted Sun 17 Jul 11 @ 6:01 pm
je kan bij de meeste laptops ook de fn toests gebruiken met f5 ( of een andere toests die je laat schakelen tussen schermen)
 

Posted Wed 27 Jul 11 @ 2:00 pm


(Old topics and forums are automatically closed)