Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Numark mixtrack pro

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hoi, ik ga jullie maar weer eens lastigvallen.
Ik heb de numark mixtrack pr aangeschaft en een hoofdtelefoon, en wou hem configureren zodat ik zou kunnen voorluisteren via de geluidskaart van de numark. Nu , dit wil maar niet lukken wanneer ik de numark aan de pc koppel, en geen externe boxen gebruik (dus niet die input output kabeltjes). Nu het valt op te lossen door de geluidskaart te vervangen door zo'n externe geluidskaart, maar die leen ik van iemand, en dat is nogal onpraktisch.

Weet iemand raad?
 

Posted Thu 23 Jun 11 @ 3:39 pm
Ik begrijp je niet. Als je geen gebruik maakt van de geluidskaart in de Mixtrack Pro, waarom koop je die dan? Dan had je beter geld in je zak kunnen houden en de gewone Mixtrack kunnen kopen. Je maakt het jezelf nu alleen maar lastig.
Omdat je nog steeds geen licentiecode hebt ingevuld weten we dus ook niet met welke versie van VDJ je werkt en wordt het dus lastig antwoorden.
 

Posted Thu 23 Jun 11 @ 5:02 pm
Omdat ik de geluidskaart wel wil gebruiken, enkel lukt het niet om ze te gebruiken.
 

Posted Fri 24 Jun 11 @ 7:12 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
Ik kan je idd op dit moment ook niet helpen, vul even je licentie nummer in , indien je een mixtrack pro hebt gekocht heb je daar een versie bij gekregen met een licentie nummer ;) vul die even in in je homepage.
JE probleem is geen probleem en zo opgelost, indien je de juiste informatie aanleverd...
 

Posted Fri 24 Jun 11 @ 8:09 am
@Vincent: dat vraag je dus niet. Je vraagt om een antwoord op een vreemde oplossing. Lijkt me handiger dat je dus gaat mikken op het laten werken van je interne kaart.
En registreer idd nu eindelijk eens, al is het je LE maar......
 

Posted Fri 24 Jun 11 @ 11:19 am
Hallo,
Ik heb een vraagje:
Hoeveel watt kan de numark mixtrack pro aan van zijn boxen?
Ik wil namelijk 1000 watt boxen kopen maar kan hij dit aan??

gr
 

Posted Sun 04 Sep 11 @ 3:13 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
jordy1411 wrote :
Hallo,
Ik heb een vraagje:
Hoeveel watt kan de numark mixtrack pro aan van zijn boxen?
Ik wil namelijk 1000 watt boxen kopen maar kan hij dit aan??

gr



De Mixtrack pro is geen versterker heeft ook geen versterker gedeelte.
Indien je de mixtrack koppelt aan een versterker dan kan het idd ja ;)




 

Posted Sun 04 Sep 11 @ 3:45 am
1000 watt boxen zegt ook nog niks, het gaat om de versterker, hoe dan ook, de mixer geeft alleen maar een signaal uit, een versterker gaat dit versterken, je kan op de mixtrack dus aansluiten wat je wilt.
 

Posted Sun 04 Sep 11 @ 6:08 am
Hallo,
Ik heb een best lastig probleem.
Ik heb een Numark Mixtrack Pro en een hoofdtelefoon/boxen.
Bij deze controller kreeg ik Traktor LE bijgeleverd(logisch), vooraf werkte ik met vdj7, dat ook veel beter en fijner werkt dan Traktor vind ik zelf persoonlijk.
Hoe kan je Traktor LE omzetten naar Virtual DJ (pro) 7?
Want via Traktor krijg ik die boel niet helemaal werkend.
Problemen bij traktor:
- voorbeluisteren instellen lukt niet
- onscherp geluid uit boxen(bass veel te hoog)
- als ik op de CUE knop drukt hoor ik het niet in me koptelefoon maar in mijn boxen(nog onscherper)

Ik heb output 1/2 (rode/witte kabeltje) naar mijn versterker lopen die aansluit op mijn boxen.
Ik heb al vele dingen geprobeerd. Ik krijg er wel geluid uit maar niet zo zuiver.
Vooral voorbeluisting lukt me totaal niet.

Als ik traktor omzet heb ik dit probleem mischien niet?!

Is er iemand die mij mischien kan helpen, dan hoor ik dit graag.

gr. jordy
 

Posted Wed 28 Sep 11 @ 3:00 pm
Hey Jordi,
1) je vraag is al beantwoord. "Omzetten" bestaat in de horeca, maar dan heb je het over de kassa's die je draait.
2) je moet eens googlen naar een traktor-forum of hun support team direct mailen
3) twee keer hetzelfde posten irriteert.

Keep smiling........
 

Posted Wed 28 Sep 11 @ 4:09 pm


(Old topics and forums are automatically closed)