Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: VDJ op Facebook

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Dozo10PRO InfinityMember since 2011
Goedemiddag,
Ik was eerlijk gezegd verbaasd dat ik vandaag via facebook las dat de nieuwe versie 7.04 uit is ???
http://www.facebook.com/?ref=home#!/virtualdjsoftware

ik had nog wel zo begrepen dat als ik me aanmelde bij de diverse communities ik als eerste voorzien zou worden van informatie.
Dat hebben de jongens en meisjes van Atomix goed in de vingers(niet dus)

Ik vraag me af waarom meer dan een maand wachten met de info de deur uitgooien .... tenzij wij de gebruikers de daadwerkelijke testers zijn dan kan ik het weer wel begrijpen.

Numark heeft er gelijk een pol van gemaakt ..
http://www.facebook.com/home.php?sk=question&id=10150282647091085&qa_ref=qd
alleen de manier van vraagstellen al vind ik "suggestief"
ik haal eruit dat Numark een voorkeur geeft aan Tractor.

of euh lees ik het verkeerd ?


 

Posted Mon 20 Jun 11 @ 10:07 am
Eeehhrrrmm....
Ik heb geen smoelenboekaccount, dus ik kan die pagina's niet zien.
 

Posted Mon 20 Jun 11 @ 11:56 am
Dozo10 wrote :
ik had nog wel zo begrepen dat als ik me aanmelde bij de diverse communities ik als eerste voorzien zou worden van informatie.


Ik begrijp die zin niet helemaal. Dacht jij dat je via fb vlugger info zou krijgen over nieuwe versies?
Het is toch juist zo dat wij forumusers als eerste deze info zouden moeten hebben............ en die we ook krijgen.
Buitendat schrijf je op fb dat ze "a bit late" zijn aangezien jij 7.0.4 al een maand hebt.

Het zou een stuk erger zijn als fb ons voorĂșit liep!

Wat heb ik hier gemist?
 

Posted Mon 20 Jun 11 @ 12:18 pm
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
Goedenavond BOB,
je hebt niets gemist, ik was idd in de veronderstelling dat Atomix de diverse communities zou gebruiken om nieuwe info te verschaffen.
Aangezien het forum best een tijd heeft "gerammeld" en erg traag of niet te bereiken was dacht ik dat ze uitgeweken waren naar de communities. ;)

Je hebt het bij het juiste eind als je zegt dat we hier de laatste info horen te krijgen.
Gelukkig is dat ook zo ...

PS, ik heb de "handbal"week meegekregen via FB ... RESPECT BOB !
 

Posted Mon 20 Jun 11 @ 12:34 pm
martin heeft het al eens vaker gezegd, vroeger was het tabje download verlicht als er een nieuwe versie was, dan wist je het meteen.
dat is helaas niet meer zo.
makkelijkst zou zijn elke geregistreerde gebruiker bij een nieuwe update een mailtje te sturen, maarja als je een nieuwe versie iets later heb is dat ook niet erg toch, hoewel er soms best interessante verbeteringen in zitten merk ik over het algemeen weinig van de nieuwe updates
 

Posted Mon 20 Jun 11 @ 10:14 pm
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
tjah , ik ben nu eenmaal een beetje "update""geil ...
wil altijd het nieuwste eerst en vooral qua software hou ik ervan om de laatste versies te gebruiken.
Is er in de loop der jaren een beetje ingeslopen ...
(stereotiep windows gebruiker: Als ome bill zegt update , dan doe ik klikken ;)
 

Posted Wed 22 Jun 11 @ 3:37 am
ja, dat heb ik ook wel een beetje en zelfs als een apparaat van tijd tot tijd komt met de melding firmware update, dan toch check ik van tijd tot tijd nog even handmatig of er weer een nieuwe update is.
alleen bij vdj leert mijn ervaring in ieder geval dat een update niet altijd vooruitgang is.
 

Posted Wed 22 Jun 11 @ 4:01 am
+1.
Veelal zijn het updates waarbij net op de markt gegooide controllers in de standaard config zijn opgenomen. LB... Die sla ik dus over. Het is daarom wel handig eerst de (uitgebreide) releasenotes te lezen.
 

Posted Wed 22 Jun 11 @ 6:24 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
Quote :
Martin FourS Het is daarom wel handig eerst de (uitgebreide) releasenotes te lezen.


;-) Vanaf nu dus standaard voor me, thx


 

Posted Wed 22 Jun 11 @ 6:46 am


(Old topics and forums are automatically closed)