Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: provider

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Binnen 14 dagen verander ik van provider,zodus ook een nieuw email adres,ik heb ook gezien dat ik bij mijn profiel,dat daar kan wijzigen en saven of opslaan.Maar nu is de vraag? Als ik VDJ opstart,dan zie ik dat mijn email adres daar op komt geregristreerd to......@..... staan en ook bij de settings bij info zie ik mijn email adres staan maar hoe komt dan dat nieuw er in te staan

Bedankt en groetjes aan allen
 

Posted Tue 07 Jun 11 @ 11:24 pm
hulp ticket aanmaken en vragen of dit veranderd kan worden.

succes
 

Posted Wed 08 Jun 11 @ 2:03 am
Ik heb een suport ticket aangevraagd,maar ik heb dit wel moeten letterlijk vertalen via google vertaler dit is niet zo perfekt weet ik wel maar het kan niet anders,dan moet ik maar een nieuwe aankopen??

beleefde groetjes aan iedereen
 

Posted Wed 08 Jun 11 @ 1:17 pm
NEE JOH!!
Om een goed emailadres in je licentie te krijgen ruim €230,- uitgeven? Er zijn toch wel ander oplossingen?
Als je wilt, vertaal ik je aanvraag wel voor je. Als je me je tekst stuurt in een PM, dan krijg je van mij een vertaald exemplaar terug. Kun je zo knippen en plakken in je aanvraag.

Groet,
Martin.
 

Posted Wed 08 Jun 11 @ 1:34 pm
Hopelijk komt het antwoord tijdig,want ik weet niet wat VDJ dan gaat doen,maar ik heb wel ergens gelezen dat de providers minsten 3 maand de email en de webruimte moeten behouden dan zit het nog mee had ik dat vroeger geweten dan had ik maar een hotmail adres aangemaakt dat blijft tenminste eeuwig bestaan,ik ga in alle geval bij mij profiel als alles hier terug in orde is mijn profiel wijzigen met het juiste email adres maar ik wacht nog op het support antwoord ik laat wel iets weten,ik heb wel een glazen bol maar daar zitten goudvissen in hahaha,ik lig er niet van wakker maar denk er wel aan,ik laat wel iets weten D-day is 20 juni ik laat wel iets weten

Groetjes
 

Posted Wed 08 Jun 11 @ 1:40 pm
:D.
Ik denk dat het helemaal niet zo'n probleem is. Ik heb nog nooit van m'n leven een mailtje gehad van Atomix. Je kunt waarschijnlijk goed aantonen dat je in het verleden je oude email-adres hebt gehad. Mocht er onverhoopt toch een email rond gaan van het HQ, dan wordt waarschijnlijk toch het adres uit je profiel gepakt.
Maar ik snap best dat het een stuk netter staat, als je goede emailadres in je splash-screen wordt vermeld.
(Ik heb een domein dat weliswaar niet actief is, maar waarbij wel 10 emailadressen kunnen worden gebruikt. Eén daarvan heb ik als referentie opgegeven en verandert uiteraard ook nooit....;) )
Oh, ja: Je kunt ook op een Mac gaan werken. Om de één of andere onduidelijke reden is het "Registered to:"- deeltje leeg bij mij.....
 

Posted Wed 08 Jun 11 @ 1:56 pm
Ik heb een ticket voor support aan gevraagd en een paar dagen erna kreeg ik dit antwoord
Date: Sun 19 Jun 11 @ 11:14 am
Teamer: apopsis
Message: Hi.
As you changed your email address already, the new email will appear on your new downloads/installs from now on.

-----------------
Best Regards.

Apopsis.dj
Virtualdj Support Team.
ER was een nieuwe download maar niiet zoals anders met alleen Repair of Remove of New directorie install
Ik wist niet wat kiezen ik probeerde dan maar Repair en bij de opstart stond mijn nieuw email adres en zo wilde ik het

Bedankt voor de snelle support en voor het oplossen hiervoor voor het VDJ team
 

Posted Mon 20 Jun 11 @ 1:14 am
kijk eens aan, goed geregeld
 

Posted Mon 20 Jun 11 @ 2:40 am
Voor mij mag deze topic gesloten worden want alles is naar mijn wensen aan julie de keuze?
Dat was eens service van de bovenste plank en dit mag ook eens gezegd worden

Groetjes aan allen
 

Posted Mon 20 Jun 11 @ 9:50 am


(Old topics and forums are automatically closed)