Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: probleem recording

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo, ik hbe een probleem

Bij de Online Virtual DJ Home editie kan ik maar 1x een stuk opnemen, de andere 11 opnameknoppen doen het niet.
En als ik op rec. druk bij de draaischijf dan brand alleen het lampje van diegene die het doet.
Kan iemand me hiermee helpen?
 

Posted Sat 04 Jun 11 @ 4:25 pm
wat bedoel je met online home edition, bedoel je de gratis versie die je kan downloaden.
en met stuk opnemen bedoel je samples neem ik aan?

aan de free edition zitten limitaties omdat het een probeer versie is.
 

Posted Sat 04 Jun 11 @ 4:57 pm
Oh, vandaar. Ja, ik heb de gratis iditie. en Ja, Ik bedoel de samples.
Dus je kan maar een limiet aantal geluiden opnemen als ik het goed begrijp?
 

Posted Sun 05 Jun 11 @ 4:13 am
danny981 wrote :
Bij de Online Virtual DJ Home editie kan ik maar 1x een stuk opnemen, de andere 11 opnameknoppen doen het niet.

Zijn de punten in de Record-knop rood of grijs? Als ze grijs zijn doen ze het niet. als ze rood zijn doe je iets niet goed.

danny981 wrote :
En als ik op rec. druk bij de draaischijf dan brand alleen het lampje van diegene die het doet.

Dat is normaal. Je maakt dan een sample van het spelende nummer op dat deck. Als je iets verder kijkt, zie je dat er op het andere deck ook zo'n rec-knop zit.

>HIER< staat precies wat jouw versie minder kan dan andere versies (2e kolom) Daaruit blijkt dat je sampler normaal kan werken.

Je hebt 1 post overgeslagen: >HIER< staat ook de link naar de handleiding. Lees die eerst eens. Het heeft voor ons geen zin de handleiding over verschillende topics opnieuw te gaan zitten typen.
 

Posted Sun 05 Jun 11 @ 6:43 am


(Old topics and forums are automatically closed)