Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Probleem windows 7

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

greggenPRO InfinityMember since 2011
Net een nieuwe laptop met windows 7. Kan virtual vinyl zonder problemen installeren, maar de externe soundcard om timecoded mee te draaien krijg ik niet aan de praat.

Somebody help!!
 

Posted Tue 31 May 11 @ 2:59 pm
greggenPRO InfinityMember since 2011
Beetje meer info: Als ik de driver (windows 7 beta) wil installeren, krijg ik volgende foutcode:

De digitale handtekening die voor de stuurprogramma's van dit apparaat vereist is, kan niet worden gecontroleerd. Mogelijk is na een recente hardware- of softwarewijziging een bestand geïnstalleerd dat onjuist is ondertekend of is beschadigd, of is er schadelijke software van een onbekende bron geïnstalleerd. (Code 52)
 

Posted Tue 31 May 11 @ 3:05 pm
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
kijk eens of je geluidskaart door win 7 ondersteund wordt, indien ja, zet je automatische updates aan( die halen ook drivers binnen indien de driver(bekend of onbekend) niet lokaal op je machine staan.

Mocht dit niet helpen , kijk eens op de website van de fabrikant van de externe geluidskaart mischine heeft die updates , patches of iets anders voor je in de aanbieding..

je hebt een BETA driver.... beta is altijd een test versie, probeer eens aan een full official release te komen , je kan ook gebruik maken van vista drivers(in sommige gevallen)


DAMN nu ben ik weer NIET VDJ gerelateerde zaken aan het beantwoorden....
 

Posted Tue 31 May 11 @ 3:07 pm
;D
 

Posted Tue 31 May 11 @ 5:29 pm
greggenPRO InfinityMember since 2011


Is deze. Echter, geen drivers voor windows 7 hiervoor gevonden...
 

Posted Wed 01 Jun 11 @ 2:06 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
 

Posted Wed 01 Jun 11 @ 2:32 am
greggenPRO InfinityMember since 2011
Yep, allemaal al geprobeerd, heb ik kunnen installeren, maa is dan dat ik die foutmelding van die digitale handtekening krijk. (zie 2de post)
 

Posted Wed 01 Jun 11 @ 2:37 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
en de F8 optie werkt ook niet ?
Dan wordt het lastig om je te helpen .
ik heb ook nog even bij Numark gekeken en daar schijnt alles operationeel te zijn:
http://www.numark.com/virtualvinyl?tt=5

er staan ook verder geen rare vermeldingen.
Probeer je "geluk "eens op een Numark forum ......

In "onze" wereld ( die van VDJ, staat nog geen oplossing vermeld)
 

Posted Wed 01 Jun 11 @ 2:45 am
greggenPRO InfinityMember since 2011
Ben ondertussen aan het werk, ga vanavond die f8 functie proberen. Is dit gewoon bij het opstarten van laptop? (ben geen genius in pc toestanden :-))

Alvast al bedankt voor je hulp!
 

Posted Wed 01 Jun 11 @ 3:25 am
er staat op de site ook nog een xp/vista driver. de meeste vista drivers werken ook op w7.

wel een beetje triest dat numark halverwege 2011 nog steeds enkel beta drivers heeft voor zijn producten. geeft wel weer aan waar numark voor staat.

je kan trouwens ook nog een dual boot systeem maken met xp zodat het in ieder geval daarmee wel zou moeten werken
 

Posted Wed 01 Jun 11 @ 5:45 am
s.waterreus wrote :
.....geeft wel weer aan waar numark voor staat.


Da's het linke van Numark-producten welke driver- of firmware-afhankelijk zijn. Numark hanteert op sommige producten een belachelijk korte life-cycle, waardoor er geen fatsoenlijke updates meer komen.

(Voorbeeldje: mijn D2-director is na 1,5 jaar productie vervangen door de DDS80. Ondanks volmondige beloften op het forum van de staf dat updates voor de D2 zouden blijven komen, is dit nooit meer gebeurd. En dat terwijl Numark nog een aantal verbeterpuntjes in de planning had. Sterker: Het forum is al 2 jaar uit de lucht. Alleen een mededeling dat ze het aan het updaten zijn.)

Numark producten die niet afhankelijk zijn van updates durf ik iedereen aan te raden, voor de driver-afhankelijke producten: verder zoeken.
Maar daar is TS niet mee geholpen....
 

Posted Wed 01 Jun 11 @ 6:00 am
eens, hetzelfde heb ik gehad met de ns7. ook maanden lang problemen gehad door slechte drivers, daarna kwam er alleen een beta niet niet beter was. uiteindelijk heb je niets dan problemen met je controller, dus weg ermee.
 

Posted Thu 02 Jun 11 @ 2:53 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
Ja greggen , dat is tijdens de opstart.
 

Posted Thu 02 Jun 11 @ 5:04 am


(Old topics and forums are automatically closed)