Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Numark Mixtrack pro

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hey,
ik ben nieuw hier, maar ik gebruik al ongeveer een jaartje VirtualDJ.
In juli krijg ik van m'n vader een draaitafel.
Ik ga waarschijnlijk voor de Nurmark Mixtrack Pro.
Heeft iemand ervaring met deze draaitafel?
En is het fijn om op feesten te draaien met de Numark?

Ik heb nog een klein vraagje, waarvan ik weet dat iedereen gaat zeggen dat ik de zoekfunctie moet gebruiken, maar daar kwam ik er niet echt uit.
Bij een 2deck draaitafel is het handig als de automix steeds van deck wisselen.
De vraag: Kan het, of kan het niet?

Nou, alvast heel erg bedankt! :)
Groet, August.
 

Posted Tue 24 May 11 @ 4:29 pm
Goed.
Gaan we weer:

DJ-Aurus wrote :
En is het fijn om op feesten te draaien met de Numark?


Martin FourS wrote :
No offence, maar lees de >startpost< op de eerste pagina eens. Daar wordt duidelijk in gesteld dit soort vragen hier niet te stellen. Iedereen heeft zijn eigen mening. De een zal het ding de hemel in prijzen, de ander vindt ze nog te slecht voor de open haard......
Daarnaast heeft je vraag helemaal niets met VDJ te maken. Zoek eens naar een DJ-forum...


DJ-Aurus wrote :
heb nog een klein vraagje, waarvan ik weet dat iedereen gaat zeggen dat ik de zoekfunctie moet gebruiken, maar daar kwam ik er niet echt uit.
Bij een 2deck draaitafel is het handig als de automix steeds van deck wisselen.
De vraag: Kan het, of kan het niet?


Ik snap niet dat je hier niet uit komt. In elke post wordt hetzelfde antwoord gegeven: Nee, het kan niet. En waarom zou het handiger zijn met een dubbel-deck controller om te wisselen? Het staat hooguit interessant op het scherm, maar het werkt er niet beter mee. Je doet in Automix toch niets en laat het zware werk over aan de PC. Atomix heeft ooit bewust gekozen om het via 1 deck te laten lopen.
Nogmaals: Lees het starttopic op het NL-forum. Daar staat ook een link naar de handleiding (in het Nederlands....). Als je die hebt gelezen heb je al een hoop vragen beantwoord gekregen voordat je ze kunt stellen.

En om te voorkomen dat je straks in de winkel met het verkeerde ding naar buiten loopt: Een draaitafel is een apparaat om platen op af te spelen. Van die zwarte schijven, waar je een naald aan een arm op moet leggen om er geluid uit te krijgen. De Numark waar je het over hebt heet hier een controller: je bedient (controleert) VDJ op je PC.
 

Posted Tue 24 May 11 @ 5:55 pm
Bedankt voor de reactie.
Die "controller" heeft 2 decks, en dan lijkt het me handiger als je steeds van deck wisselt bij automix.
 

Posted Wed 25 May 11 @ 1:45 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
DJ-Aurus wrote :
Bedankt voor de reactie.
Die "controller" heeft 2 decks, en dan lijkt het me handiger als je steeds van deck wisselt bij automix.


Ik zie de meerwaarde en het nut er niet van om het over 2 decks te gooien, is ook helemaal niet nodig. zoals MartinFours al zei.
Het werkt prima op 1 deck.
Of wil je iedereen "in de maling " nemen door een automix aan te zetten en dan net te doen of jij dat doet.??
Verder kan ik geen reden verzinnen om de automix over s 2 decks te hebben, tenzij je 2 automixen wilt mixen( maar dan ben je naar mijn idee verkeerd bezig, zet dan de automixen uit en doe het mixen zlf)






 

Posted Wed 25 May 11 @ 3:08 am
Maar als je op een feest draait, en je gaat even weg dan is die automix toch wel handig.
 

Posted Wed 25 May 11 @ 7:35 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
ja idd hij is handig............ zoals het nu is, meer ga ik er niet meer over schrijven.
Het is zoals het is... ;-)
 

Posted Wed 25 May 11 @ 8:20 am
pepeisPRO InfinityMember since 2005
DJ-Aurus wrote :
Maar als je op een feest draait, en je gaat even weg dan is die automix toch wel handig.


Als je weg bent, wat speelt het dan voor rol of de automix in 1 of 2 decks draait ???????
 

Posted Wed 25 May 11 @ 8:38 am
het id juist gemaakt om op 1 deck te draaien zodat je naadloos kan overstappen op een "handmatige" mix door het andere deck te gebruiken.
als je de vraag stelt of je het over 2 decks kan gebruiken, dan begrijp je de functie van de automix niet goed.
en als je vdj al een jaartje gebruikt, registreer dan even.......
anders zouden wij de indruk kunnen hebben dat je een niet legale versie gebruikt en dat kan nooit de bedoeling zijn.
 

Posted Wed 25 May 11 @ 3:00 pm
 

Posted Thu 26 May 11 @ 8:59 am
het id juist gemaakt om op 1 deck te draaien zodat je naadloos kan overstappen op een "handmatige" mix door het andere deck te gebruiken.
als je de vraag stelt of je het over 2 decks kan gebruiken, dan begrijp je de functie van de automix niet goed.
en als je vdj al een jaartje gebruikt, registreer dan even.......
anders zouden wij de indruk kunnen hebben dat je een niet legale versie gebruikt en dat kan nooit de bedoeling zijn.

Ik krijg bij de mixtrack pro Virtual DJ LE ofzoiets.

 

Posted Thu 26 May 11 @ 12:18 pm
DJ-Aurus wrote :
het id juist gemaakt om op 1 deck te draaien zodat je naadloos kan overstappen op een "handmatige" mix door het andere deck te gebruiken.
als je de vraag stelt of je het over 2 decks kan gebruiken, dan begrijp je de functie van de automix niet goed.
en als je vdj al een jaartje gebruikt, registreer dan even.......
anders zouden wij de indruk kunnen hebben dat je een niet legale versie gebruikt en dat kan nooit de bedoeling zijn.

Ik krijg bij de mixtrack pro Virtual DJ LE ofzoiets.



dat is leuk ,maar je moet de versie die je al een jaar gebruikt ook registreren
 

Posted Thu 26 May 11 @ 2:56 pm
pepeisPRO InfinityMember since 2005
s.waterreus wrote :
dat is leuk ,maar je moet de versie die je al een jaar gebruikt ook registreren


Kan natuurlijk de FREE version zijn, vroeger (met de TRIAL) kon dit niet maar nu wel.

 

Posted Thu 26 May 11 @ 4:18 pm
Vroeger is nog geen jaar geleden. De Free Version is pas in december van het afgelopen jaar geïntroduceerd.... :p
 

Posted Thu 26 May 11 @ 6:10 pm
Martin FourS wrote :
Vroeger is nog geen jaar geleden. De Free Version is pas in december van het afgelopen jaar geïntroduceerd.... :p


precies
 

Posted Fri 27 May 11 @ 3:28 am
Waarom en waar moet je dan de free versie registreren?
 

Posted Fri 27 May 11 @ 11:55 am
de free versie hoef je niet te registreren, maar je geeft zelf aan dat je vdj al een jaar gebruikt en de free versie is pas sinds v7 uit en dat is nog lang geen jaar. sinds de oude trial versies maar 20 dagen werkte kan je dus bijna niet anders concluderen dan dat je een illegale versie hebt. zo niet, dan registreren, net als iedereen, anders kan het wel eens zijn dat je hier geen hulp meer gaat krijgen. zo goed als iedereen hier heeft namelijk betaald voor zijn software.
als jij dat ook hebt gedaan, dan zou registreren niet zo'n probleem zijn, je hebt namelijk meer toegang tot het forum en extra downloads.
 

Posted Fri 27 May 11 @ 3:08 pm
Nou ik heb echt niks illegaal gedownload hoor...
 

Posted Sat 28 May 11 @ 7:19 am
zoals eerder gezegd, registreer het dan
 

Posted Sat 28 May 11 @ 8:04 am
Moet ik dan betalen, en waar moet ik registreren?
 

Posted Sat 28 May 11 @ 3:56 pm
Dit wordt een lang topic.......
Als je een legale versie hebt, hoef je niet te betalen. Klik op de knop "Modify My Profile" bovenaan deze pagina en voer je serialnumber in. Heb je geen serialnumber, dan heb je ook geen legale versie. Wil je een legale versie (lijkt me handig) dan klik je op de knop "Buy". En ja: dan moet je wel betalen.

Zou je misschien ook eens de moeite willen nemen zelf op de site rond te kijken? Uit je antwoorden blijkt dat je daar tot dusver nog geen enkele moeite voor hebt gedaan.
Begin >HIER< eens.....
 

Posted Sat 28 May 11 @ 4:04 pm


(Old topics and forums are automatically closed)