Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: dj naam?

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

hallo iedereen
ik zoek al een tijdje naar een dj naam
maar heb nog bijna geen ideen
heeft iemand inspiratie voor een dj naam waar Brecht in komt of de B
zoals mr black B

 

Posted Tue 24 May 11 @ 4:04 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
wat is er mis met Dj Brecht als naam ?
je gebruikt die al plus het is waarschijnlijk een unieke naam.
Je wilt niet weten hoeveel DJ Mixmaster er wel niet zijn... ;)
(no offense , als je zo wilt heten , dan wil je zo heten (het zal mij verder niet intresseren))
Ik hou mijn naam graag net zo uniek als dat ikzelf ben ... ik lijk op niemand, niemand lijkt op mij .

Vandaar VJ Dozo

 

Posted Tue 24 May 11 @ 4:46 am
ok ik denk dat ik het voorlopig
dj brecht zal blijven heten
 

Posted Tue 24 May 11 @ 6:17 am
Ook dit heeft niets met VDJ te maken.
Vragen mbt VDJ mogen altijd gesteld worden, voor alle overige vragen verwijs ik je naar de rest van het WWW.
 

Posted Tue 24 May 11 @ 6:34 am
Dozo10 wrote :
Ik hou mijn naam graag net zo uniek als dat ikzelf ben ... ik lijk op niemand, niemand lijkt op mij .


Er lopen tienduizenden Dozo's rond in Noord-Ivoorkust, Mali en omgeving..........

Niet echt super-uniek! De naam dan, jij misschien wel!
Keep smiling, hunter..........

 

Posted Tue 24 May 11 @ 7:26 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
Google ff VJ Dozo bob .... die ivoorkust gasten zitten niet op internet ;)

ps sorry Martin ik zal niet meer reageren op Niet VDJ gerelateerde vragen.
Wel zal ik wel blijven reageren,
kan BOB lekker sarcastisch plaatsjes blijven plakken ;)
 

Posted Tue 24 May 11 @ 8:21 am
Maakt niet uit. Reactie was niet zozeer naar jou maar naar FV (als in Forum Vervuiler). "!!! Nieuwe gebruikers, lees dit eerst!!!" is blijkbaar niet duidelijk genoeg.......
 

Posted Tue 24 May 11 @ 9:58 am
ik zou me eerst maar eens druk maken over het in elkaar draaien van een degelijk stukje muziek voordat ik me druk ging maken over mijn naam.
 

Posted Wed 25 May 11 @ 3:03 pm
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Dozo10 wrote :
Google ff VJ Dozo bob .... die ivoorkust gasten zitten niet op internet ;)


Waarschijnlijk maakt "men" daar ook niet zoveel gebruik van computers, dan wel Virtual DJ......

s.waterreus wrote :
ik zou me eerst maar eens druk maken over het in elkaar draaien van een degelijk stukje muziek voordat ik me druk ging maken over mijn naam.


Misschien is dat al helemaal "tip top in orde" en is een goede naam de volgende stap óf ..... misschien is het wel zo dat hier sprake van een tegenwoordig vaak voorkomend iets in de trend van "als het er aan de buitenkant maar mooi uitziet, dan is de inhoud niet belangrijk !"
Ik ga ervan uit dat hier sprake is van het eerste !

Dan zou ik zeggen: DJ Bobo bestaat al.... VJ Bobo nog niet, DJ Dozo en/of VJ Dozo ben ik nog niet tegengekomen.
Ikzelf word DJ William B genoemd, waar ik dan weer Will I Am B van heb gemaakt.....
't is maar dat je dat even weet !
 

Posted Wed 25 May 11 @ 3:47 pm
wilberg wrote :
Dan zou ik zeggen: DJ Bobo bestaat al....


Buitendat betekent "Bobo" "dwaas" in't Spaans en ik draai tenslotte in Spanje................
(Zeg nou niet, Past goed bij je, Bob!, dat weet ik zelf ook wel.)

Will-I-Am-B is wel lachen, ja....................

Ooooooooops, totally off-topic....
 

Posted Thu 26 May 11 @ 8:47 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
*(note : afgelopen vrijdag om 08.00 opgestaan en ik ga zo naar bed, bijna 48 uur achter mijn kiezen dus vergeef me spelfouten ;) )
(gigs zin supervet geland , zou me verbazen als hier geen 3 vervolg opdrachten uit komen!)
BoB heeft natuurlijk gelijk, ik maak me ook niet zo zeer druk om mijn naam, mijn visite kaartje laat ik "achter" door mijn optreden.
Mijn opmerking gaat meer over de vindbaarheid, en anno 2011 is er geen goedkopere manier om een breed publiek te bereiken dan internet.( ergo naam en google)
De nieuwe "mannen"op het gebied van dj-ing anno nu gaan meer voor een "stoere"naam en uiterlijk zoals william idd al aangaf, i.p.v. inhoud ien kwaliteit. Gewoon een thema avond draaien met daarbij gerelateerd aan het thema blijven is moeilijk anno nu...om de een of andere reden. ???


OFF TOPIC:
Keep it spinning, prettige zondag , ik slaap waarschijnlijk.( video's van de 800 man gig volgen in de loop van de week,foto's staan op facebook, de rest ..............komt van de week .)
slaap lekker en een prettige zondag....
 

Posted Sat 28 May 11 @ 10:04 pm
hoi ik ben dus jeroen en ik zoek een gewoone maar ook een coole dj naam weet iemand een voorstel ofzo??
 

Posted Wed 08 Jun 11 @ 12:50 pm
......

Heb je het hele topic gelezen?
(Daar hoef je niet op te antwoorden. Ik denk dat ik het antwoord al weet.....)
 

Posted Wed 08 Jun 11 @ 1:11 pm


(Old topics and forums are automatically closed)