Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: SYNQ PCM-1

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo,

Ik ga binnekort een SYNQ PCM-1 aanschaffen, mijn vraag is nu of al de knoppen op de juiste plaatsen reageren in Virtual DJ (Numark CUE)?
(wat bij de Omni Control niet het geval is)
Wie weet raad.

Grt,
Matti
 

Posted Sat 21 May 11 @ 1:11 pm
de sync pcm1 staat in de lijst met ondersteunde controllers. de omni control trouwens ook dus die zou ook moeten werken.
je kan altijd nog zelf een mapper maken voor midi apparaten die niet worden ondersteund.

om zelf te kijken wat er ondersteund wordt kan je heel simpel, kijken in mappers onder config.
klik daar uit "show only connected devices".
je kan nu de hele lijst net native supported devices zien onder het drop down menu ernaast

 

Posted Sat 21 May 11 @ 1:30 pm
s.waterreus wrote :
de sync pcm1 staat in de lijst met ondersteunde controllers. de omni control trouwens ook dus die zou ook moeten werken.
je kan altijd nog zelf een mapper maken voor midi apparaten die niet worden ondersteund.

om zelf te kijken wat er ondersteund wordt kan je heel simpel, kijken in mappers onder config.
klik daar uit "show only connected devices".
je kan nu de hele lijst net native supported devices zien onder het drop down menu ernaast



OK, bedankt.
Mijn Synq PCM.1 is besteld, ik zal die gebruiken met mijn externe mengepaneel, JB Systems. BPM6-USB
 

Posted Sun 22 May 11 @ 4:15 pm


(Old topics and forums are automatically closed)