Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: mic doet raar

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

halllo

ik heb een ion dicovery pro doet het erg goed!
maar ik krreeg gister een micorfoon die ik in mijn draaitafel plug. ik hoor wel geluid door de speakers. maar mijn vraag is hoe ik met microfoon dan moet opnemen als ik record en ik praat erin hoor je niks op de opname.


gr gerben
 

Posted Mon 02 May 11 @ 9:18 am
Wat een belachelijke site heeft Ion....
Geheimpje: om op de meeste antwoorden te kunnen reageren spieken we meestal in de handleiding van het apparaat. Vaak zit daar ook een handleiding van VDJ in/bij. Op de site van Ion: Niets....

Dan maar uit m'n hoofd: Als je VDJ hebt opgestart en je wilt opnemen (sorry: recorden...) dan klik je eerst op de tab Record. Er staat in dat scherm ook een knop Config. Als je die aanklikt kun je kiezen wat de opnamebron moet zijn. Zet die op Master en klaar ben je. Tenzij je die knop niet hebt, of dat menu verschijnt niet, of je kunt geen Master selecteren......
Het hangt allemaal van de versie af die je erbij hebt gekregen en wat Ion besloten heeft eruit te knippen.
 

Posted Mon 02 May 11 @ 12:44 pm
ik krijg dit bericht niet te zien. heb je nog een andere tip. ik vind het gekke dat je wel over de boxen kan praten maar dat de mic niet opneemt via deze microfoon. mischien helpt het als ik zeg dat deze gelijk is aan de idj3 van numark.

gr gerben
 

Posted Tue 03 May 11 @ 3:42 am
sommige oude versies van vdj kunnen de mic ingang niet opnemen. de LE versie die je hebt gekregen bij je console heeft mogelijk zo'n versie
 

Posted Sat 07 May 11 @ 4:19 am


(Old topics and forums are automatically closed)