Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: HC5000 DENON

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo, ik ben in het bezit van de DN HC 5000 is het mogelijk hiermee virtual DJ PRO 7 aan te sturen? indien ja hoe moet ik dit configureren? MVG JOS
 

Posted Sat 30 Apr 11 @ 1:37 am
Hoi, Jos,

beetje onduidelijk verhaal: Denon claimt het ding exclusief voor Serato Itch te hebben gemaakt (wordt ook meegeleverd) maar het is een HID MIDI-controller, dus zou het moeten werken. Googlen levert resultaten van andere fora op waarin gebruikers melden het ding aan de praat te hebben gekregen in VDJ.
Daar ben je nog niet mee geholpen, en ik kan dat ook niet. De HC5000 wordt niet standaard ondersteund door VDJ (Controller komt niet voor in de lijst controllers) en in de downloadsectie is ook geen mapper te vinden.
Wat je zou kunnen proberen is, om de mapper van de HC4500 te selecteren en te kijken of je HC5000 daar ook op wil werken. De knoppen die niet goed werken, zou je zelf in de mapper aan moeten passen. Daar ga ik je echter ook niet mee helpen, omdat ik daar veel te weinig ervaring mee heb (mijn controllers werken "out of the box" met VDJ)

Ik hoop dat je er verder mee gaat komen.

Succes,
Martin.
 

Posted Sat 30 Apr 11 @ 2:55 am


(Old topics and forums are automatically closed)