Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: VDJ 7 Pro probleem

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Mensen,

Zodra ik vdj 7 pro heb geinstaleerd werkt alles prefect. Maar naar verloop van tijd (2a3dagen) doet die ineens niets meer. (branden geen lampjes meer op mn relooop) Ook krijg ik de melding als ik het programma opstart: asio4all error no more slots availble ofzo. Ik heb het al op 2 comp zo gehad. Ik heb ook traktor, maar die werkt dan ook niet meer. Dacht 1st dat het aan mn windows 7 64 bit lag. maar op mn laptop (vista 32bit) wqas het er ook ineens. Zelfs met alles opnieuw instaleren. NIKS!

Gr Raymond
 

Posted Mon 25 Apr 11 @ 3:45 pm
welke versie gebruik je en graag even registreren aub
 

Posted Tue 26 Apr 11 @ 8:32 am
7.0.3 versie

Heb hem van een vriend gekregen die er niks meer mee dee, met licentie. Ik moet dat nog doen ja!

Setup is:

Windows 7 64bit
Reloop Digital Jockey 2 interface
ADM5 Reloop dj Monitoren

Nou heeft het hier denk ik niets mee te maken. Het is een puur besturingsysteem probleem, aangezien het de 1ste 4a5 keer wel werkt en zonder foutmelding opstart. En nadat je alles hebt verwijderd en weer opnieuw instaleerd, het dan nog niet doet is mij echt een raadsel!
 

Posted Tue 26 Apr 11 @ 1:02 pm
Raymonddd wrote :
Heb hem van een vriend gekregen die er niks meer mee dee, met licentie. Ik moet dat nog doen ja!


Heeft je vriend zich dan niet geregistreerd? Anders kun je het wel schudden. (Lees EULA achter in de handleiding)
Afhankelijk van hoe hij/zij zich heeft aangemeld, is de licentie waarschijnlijk al vergeven. Daarnaast is de licentie persoonlijk en niet overdraagbaar.
En een stuk software weggeven t.w.v. zo'n 230 eurootjes? Gaat bij mij niet lukken. Dan gebruik ik het als plastic DJ op m;n eigen verjaardag....
 

Posted Tue 26 Apr 11 @ 1:19 pm
Hallo allemaal,

Wie weet er raad met het volgende probleem:

Ik heb de Hercules DJ control MP3 e2 tweedehands gekocht. Omdat het serienummer al geregistreerd staat kan ik hem niet installeren en dus niet gebruiken. Wat is hier aan te doen?

Ik heb een dergelijk probleem op het forum gezien maar misschien heeft iemand een goede tip voor mij. Alvast bedankt.

Caroline
 

Posted Sun 12 Jun 11 @ 11:31 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
Jammer genoeg kan je hier niets aan doen Caroline, licenties zijn niet overdraagbaar.
Je kan het beste nu kijken naar welke versie van Virtual DJ ( of andere DJ software ) Die werken met je controller.
Ik weet niet wat je betaald heb voor de controller maar wil je nu alles netjes doen(dus legaal) ga er dan vanuit dat je minimaal 217 euro kwijt bent voor software.
Virtual DJ Pro is de versie die vrij werkt met Controllers ( bij de controller zit orgineel een uitgeklede versie van Virtual DJ genaamd Virtual DJ LE die voldoet voor de controller hierbij zit een licentie nummer die korting geeft op aanschaf van Virtual DJ PRO)

Jammer genoeg heb je dit niet en ben ik bang dat je licentie technisch "gebonden"bent aan het aanschaffen van Virtual DJ PRO...

zie voor vergelijkingen in versies:
http://www.virtualdj.com/products/comparison.html

voor jou controller werken er 2:
- de LE versie (valt gelijk af want die is niet te koop)
- De Pro versie ( voor 217,- euro ( prijs varieert dus pin me hier niet op vast!) weet je alles en krijg je ondersteuning en veel meer....

gr..


 

Posted Sun 12 Jun 11 @ 12:00 pm
muzikareltje wrote :
Omdat het serienummer al geregistreerd staat kan ik hem niet installeren en dus niet gebruiken.


Dan doe je iets niet goed. Installeren kan wel, hier registreren dus idd niet. Een nieuwe LE-versie krijg je alleen als je jezelf trakteert op een nieuwe controller. Omdat je over dit probleem al meer hebt gelezen, vertel ik je misschien niets nieuws: Had je de controller nieuw gekocht, dan had je t.z.t. kunnen upgraden naar de Pro-versie tegen een flink gereduceerde prijs. Nu heb je tweedehands gekocht en kun je eigenlijk niet anders dan de Pro-versie kopen zonder korting. En dat terwijl de E2 nieuw al niet eens zo duur is. Per saldo ben je dus veel duurder uit.

Lastig, hè?
 

Posted Sun 12 Jun 11 @ 12:54 pm
jep, hier loop je meteen tegen het probleem aan van "goedkope" controllers 2e hands kopen.
je bent nu veel meer geld kwijt voor de software dan wanneer je de controller nieuw had gekocht.
 

Posted Mon 13 Jun 11 @ 4:43 am


(Old topics and forums are automatically closed)