Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: virtual dj upgrade

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Ik heb nu bij mijn dj console rmx een versie van virtual dj, maar ik zou deze willen upgraden naar de full die kost dan ongeveer 109 euro.
Maar nu is mijn vraag als ik deze nu upgrade kan ik die dan achteraf ook met andere controllers werken, of gaat deze dan uiteindelijk alleen maar met de rmx werken?

Alvast bedankt
 

Posted Fri 22 Apr 11 @ 3:40 pm
Hoi,

goede zet. Kan het je aanraden. De Pro-versie ondersteunt veel meer controllers dan alleen de RMX.
Om je een ideetje te geven:



Let hierbij op de schuifbalk aan de rechter zijde: er zitten er nog veeeeel meer onder.

Succes,
Martin.
 

Posted Fri 22 Apr 11 @ 5:15 pm
voila se dan hebben we dat ook maar ineens gedaan die upgrade en heb mij gisteren al de denon hc-4500 gehaald.
 

Posted Sun 24 Apr 11 @ 10:46 am
Gefeliciteerd! Welkom bij de club.
 

Posted Sun 24 Apr 11 @ 5:01 pm
ga je geen spijt van krijgen, veel plezier ermee
 

Posted Tue 26 Apr 11 @ 8:50 am
Als ik nu naar downloads ga en dan naar controllers vind ik er 2 downloads van de hc 4500 maar beide werken niet bij mij.
Weet iemand wat ik fout zou doen a.u.b. Ik download deze gewoon zet ze in de map skins maar geen van beide werkt
alvast bedankt
greetz
 

Posted Sat 30 Apr 11 @ 3:28 pm
Skins moet je niet verplaatsen naar je map Skins. Dubbelklik op het bestand dat je hebt opgehaald en het pakt zichzelf uit en wordt in de juiste map gezet.
 

Posted Sat 30 Apr 11 @ 6:58 pm
 

Posted Sun 01 May 11 @ 7:54 am
Ho!
Da's een mapper, geen skin. Skins in de map skins, mappers in de map Mappers. Als je vrouw/vriendin 's avonds je auto in de garage van de buren zet, zoek jij je ook blind de volgende morgen.....
 

Posted Sun 01 May 11 @ 8:47 am
Martin FourS wrote :
Ho!Als je vrouw/vriendin \'s avonds je auto in de garage van de buren zet, zoek jij je ook blind de volgende morgen.....


Als een dj/barkeeper/baas&stand-up-comedian voor pampus ligt na zeven nachten from 10 to 5 ononderbroken voor Paasfeestvierders gedraaid te hebben, is Martin er altijd weer met een goede grap that makes my day!

 

Posted Sun 01 May 11 @ 10:04 am
Toch mist je verhaal wat overtuiging. Klinkt alsof je de hele dag met een chagrijnige kop je werk doet maar echt geloven doe ik het toch niet.... ;)
 

Posted Sun 01 May 11 @ 12:41 pm
Sorry voor de vele vragen, maar waarvoor dient dan een mapper?
 

Posted Sun 01 May 11 @ 12:59 pm
Nu raak je me kwijt: je bent dus iets aan het downloaden en installeren geweest zonder dat je weet wat het doet? Dan denk ik dat we je hier nog vaak tegen gaan komen.....

Een mapper is een bestand waarmee VDJ de knoppen, display en lampjes op je controller op de juiste manier herkent, weergeeft en aanstuurt. Voor jouw HC4500 hoef je die niet te downloaden, die is standaard al in VDJ ingebouwd.

Ik denk dat het zinvol is dat je eerst eens de handleidingen gaat doorlezen en begrijpen wat de diversen toevoegingen in VDJ doen. Ik weet dat het niet van deze tijd is om dat te doen, maar het werkt een stuk prettiger als je begrijpt hoe je software in elkaar steekt. De handleidingen kun je (ook/vooral in het Nederlands) vinden achter deze link: >KLIK<
De handleiding voor VDJ 6 kun je gerust ophalen en downloaden, er is wezenlijk niet zo veel veranderd naar versie 7. Wel de Audio Configuratiegids meenemen van V7, die is wel totaal anders als in 6.
 

Posted Sun 01 May 11 @ 1:30 pm
Black_bmwke wrote :
Sorry voor de vele vragen, maar waarvoor dient dan een mapper?


yep,
eerst handleiding lezen, dan googlen, dan aan je moeder vragen en dan pas hier vragen
 

Posted Mon 02 May 11 @ 3:58 am
s.waterreus wrote :
..........dan aan je moeder vragen................


Mss heeft z\'n moeder juist al die hard- en software voor het zwarte bmw-tje betaald om van het gevraag af te zijn.........................?

 

Posted Mon 02 May 11 @ 12:32 pm
s.waterreus wrote :
.... dan googlen......


Zal me, gezien de hoge ratings in Google, niets verbazen dat je dan gewoon weer hier uitkomt..... :)
 

Posted Mon 02 May 11 @ 12:38 pm
waarschijnlijk wel, maar de zoekoptie in google is beter dan de search engine binnen deze site, je krijgt in ieder geval meer resultaten
 

Posted Sat 07 May 11 @ 4:25 am


(Old topics and forums are automatically closed)