Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: All-in-one controller kopen

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Beste,

Dank u voor uw tijd om deze topic te lezen.
Het probleem is dat ik niet weet welke controller ik ga kopen. Dit is de eerste controller die ik zal kopen en ik wil geen miskoop doen.
Ik ben aan het twijfelen tussen de volgende contollers:

Vestax Typhoon €249,36
Numark mixtrack pro €199,36
American AUDIO VMS4 €399,00

Welke zouden jullie me aanraden?
Ik wil er nog een tijdje mee weg kunnen.
 

Posted Thu 14 Apr 11 @ 11:15 am
Hoi,

in het allereerste topic (Nieuwe gebruikers, lees dit eerst!!!) staat de volgende regel:

"Stel geen vragen als wat is de beste hardware, of welke controller is beter. Dit is persoonlijk voor iedereen en dit soort vragen kunnen we daarom ook niet beantwoorden."

Een ieder die 1 van de genoemde controllers heeft, zal roepen dat die van hem het beste is. Daar wordt je dus niets wijzer van.
Als je de forums (fora) doorleest, (het General Discussion Forum of het Hardware Forum) wordt je al wat wijzer.
De MixTrack (Pro) is zo'n beetje het meest besproken apparaat. En dan niet in positieve zin. Wel is mijn DJ-rack gevuld met alleen maar Numark, en ik heb met niets problemen.
Van de Vestax hoor of zie je niet veel. Kan goed zijn, of gewoon erg weinig verkocht.
Hier op het forum zijn een aantal AA VMS-gebruikers. Voor zover ik kan nagaan, zijn daar niet zoveel problemen mee.

Uiteindelijk is alle waar naar z'n geld. Wil je voor een dubbeltje op de eerste rij, kom je meestal bedrogen uit. Meestal zijn de duurdere controllers ook de betere en meer betrouwbaardere.

Ga eens naar een winkel waar ze die dingen verkopen. Voel hoe ze erbij staan (een goedkope controller voelt ook vaak goedkoop aan) Kijk wat je het prettigst werken vindt of lijkt. Een plastic dingetje is vaak ook het eerst kapot. De duurdere controllers hebben meestal betere hardware en geluidskaarten aan boord.

Succes met je keuze. (en als ik het budget had, kocht ik een Denon MC6000......)

Martin.
 

Posted Thu 14 Apr 11 @ 12:20 pm
Dank u voor uw antwoord.

Mits u zegt dat er negatief wordt gesproken over de mixtrack dan zal ik die schrappen.
Ook heb ik ergens gelezen dat de typhoon veel plastiek bevat dit is slecht volgens u dus deze zal ik ook schrappen.
Over de vms4 heb ik enkele negatieve opmerkingen over de soundcard gelezen.
En als ik het budget had kocht ik ook een Denon MC6000 maar die is wat duur voor een beginner vind ik.
 

Posted Thu 14 Apr 11 @ 1:45 pm
de meeste ptoblemen loggen bij de gebruikers zelf?
 

Posted Fri 29 Apr 11 @ 3:24 am
Mee eens. Als je voorzichtig (of normaal) met je spullen om gaat, gaat alles lang mee. Ik ben alleen geen fan meer van die "plastic troep". Ben er zelf ook mee begonnen: garantie tot de voordeur en het blijft spul dat vervoerd moet worden. Helaas kunnen de goedkopere merken daar nu net niet zo goed tegen. Ik ben toch naar de wat duurdere apparaten gewisseld en dat verschil merk je na verloop van tijd echt wel.

Ik kan alleen niet bij iemand in de beurs kijken. Het is advies, meer niet.
 

Posted Fri 29 Apr 11 @ 12:07 pm
mooie afsluiter

topic closed
 

Posted Sat 30 Apr 11 @ 5:57 am


(Old topics and forums are automatically closed)