Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Error installeren VD 7

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

NLJ235ControlleristMember since 2011
Ik krijg telkens weer de error

"Could not access network location \VirtualDj."

Wat moet ik hieraan doen?

 

Posted Tue 12 Apr 11 @ 9:01 am
Geef wat meer info: b.v. welke versie probeerde je te installeren?

 

Posted Tue 12 Apr 11 @ 10:06 am
NLJ235ControlleristMember since 2011
Geef wat meer info: b.v. welke versie probeerde je te installeren?

[IMAGE1]

Elke keer ik de installatie van Virtual DJ 7 open krijg ik deze error :-(
 

Posted Thu 14 Apr 11 @ 7:03 am
Free home versie, gekochte versie VDJ 7 Full of een gekraakte?
Je moet je serie nummer invullen als je een legale versie hebt.
Heb je een free home versie, dan heb je geen serial.
Heb je een gekraakte versie, heb je ook geen serial en binnenkort last van opgeblazen speakers.
 

Posted Thu 14 Apr 11 @ 10:43 am
[Voorstel aanpassen forumregels......]

Afschaffen "onnodig quoten....."
Als je antwoord, doe dat dan door op het symbool van het velletje papier met het potloodje onderaan deze pagina te klikken. Nu klik je op de blauwe ballon aan de rechterkant en haalt alle meegeleverde "onzin" weg. Die onzin is alleen wel nodig om de zaak duidelijk te houden. Haal je de quote-tekst met de haakjes [ en ] niet weg, dan krijg je dit:

bobhofmans wrote :
Geef wat meer info: b.v. welke versie probeerde je te installeren?



Staat wat netter en we weten dat het geen tekst van jou is.

Terug naar de kern: Je probleem.
Ik heb het nooit geprobeerd, maar het lijkt erop dat je de installatie vanaf een netwerkschijf probeert te doen of je laat de installer de bestanden uitpakken op een netwerkschijf. Brand het installatiebestand eens op een CD en probeer dan eens te installeren zonder netwerkaansluitingen. Je hebt dan ook geen netwerktoegang en kan dit probleem zich eigenlijk niet meer voor doen, lijkt me.

Oh, Bob: Je vergeet de spontaan krullende kabels en haar, en de vervelende zomer die we er waarschijnlijk van krijgen. Ook zijn er al meldingen gedaan van paars gras en achteruitlopende klokken.
 

Posted Thu 14 Apr 11 @ 12:29 pm
Martin FourS wrote :
Oh, Bob: Je vergeet de spontaan krullende kabels en haar, en de vervelende zomer die we er waarschijnlijk van krijgen. Ook zijn er al meldingen gedaan van paars gras en achteruitlopende klokken.


We zouden eigenlijk in de huisregels moeten aanraden dat users van crack-versions zich beter kunnen beschermen met volvizier helmen (zoiets als de ME ze draagt of dat je in de F1 ziet), kogelvrije vesten en Honda knie- en ellenbogenbeschermers die het vallen wat makkelijker maken als je de lucht in wordt geslingerd door de crackexplosie.

 

Posted Fri 15 Apr 11 @ 12:05 am
NLJ235ControlleristMember since 2011
@MartinSfour:

Ik probeer de installer gewoon te runnen van mijn C: schijft (deze is niet op het netwerk aangesloten).
Maar ik zal het eens proberen door het op een cd/DVD te branden en ik laat wel iets weten ;-)

Ik wou trouwens gewoon de normale Free Home User editie installeren :-)
 

Posted Fri 15 Apr 11 @ 4:14 am
NLJ235ControlleristMember since 2011
Jammer...
Heb het geprobeerd maar werkt nog steeds niet.
Heb het ook geprobeerd in een .ISO op te slaan en zo te runnen maar krijg hetzelfde probleem.

Ik begrijp het probleem ook niet.
Ik heb het ook eens geprobeerd in een virtuele omgeving te installeren en daar werkt het wel...

(deze is met hetzelfde netwerk gekoppeld)
 

Posted Fri 15 Apr 11 @ 4:21 am
dit betreft denk ik weer hetzelfde probleem als de melding waarbij vdj naar een drive letter gaat zoeken die niet bestaat.
hier was de oorzaak een partitieprobleem in windows waardoor er door vdj naar een verkeerde niet gekoppelde drive werd gezocht.
de enige echte oplossing was herinstallatie van windows, een ommetje was om te zorgen dat er een usb stick gekoppeld word aan het systeem die de letter krijgt waar in de foutmelding naar verwezen werd. echt netjes is dit natuurlijk niet.
in jou geval is het nog even wat lastiger omdat er verwezen worden naar een netwerk en niet naar een driveletter.

ik zou in jou geval kijken of een herinstallatie werkt, je kan natuurlijk eerst een backup maken van je c schijf, maakt het geen verschil, dan het geheel weer terugzetten.
 

Posted Fri 15 Apr 11 @ 7:33 am
Bob, speciaal voor jou :)

 

Posted Fri 15 Apr 11 @ 7:41 am
NLJ235ControlleristMember since 2011
Ok

Inderdaad jammer dat dit een fout is op Windows zelf.

Ik ga hiervoor mijn Windows niet helemaal herinstalleren (voorlopig is het enkel beperkt tot deze installer, moest het probleem zich vaker voor doen wel)
Moest ik het toch herinstalleren en als het dan werkt laat ik het zeker aan jullie weten :-)

Alvast heel hard bedankt voor de hulp!

MVG
Nick
 

Posted Fri 15 Apr 11 @ 11:11 am
s.waterreus wrote :
Bob, speciaal voor jou :)


Gaan we schelden.......? ;)
 

Posted Fri 15 Apr 11 @ 4:39 pm
Martin FourS wrote :
s.waterreus wrote :
Bob, speciaal voor jou :)

Gaan we schelden.......? ;)


Nee joh, gewoon gezellig.
Toch wil ik dat valhelmen en vuurvrije overalls worden opgenomen in "Lees dit eerst" paragraaf "Piraten".

Off Pirats-topic: vanavond open, voor het eerst sinds oktober 2010. Waarzit de startknop nou ook alweer?



 

Posted Fri 15 Apr 11 @ 10:45 pm
Succes!!
Dus de aan/uit-knop heb je iig al gevonden.... Je gaat vooruit!
 

Posted Sat 16 Apr 11 @ 8:39 am
sorry martin, ik had weer zitten scannen in plaats van lezen d8 dat het verzoek van bob kwam,

bob jij succes, en onthou, naast de start knop zit de cue
 

Posted Sat 16 Apr 11 @ 10:15 am
s.waterreus wrote :
............en onthou, naast de start knop zit de cue


Thanks, made my day! (uhm, night)
Dat ondanks rolling in the deep met legio nieuwe muziek die we nog nooit live gedraaid hadden.
Sweat!
Geslaagde avond.

 

Posted Sun 17 Apr 11 @ 1:23 am
goed om te horen, maar ik zie nu ook graag wat foto's van de bar in spanje in het "waar werk je mee" topic. ben ik ook benieuwd naar
 

Posted Sun 17 Apr 11 @ 2:09 pm
Komt eraan.
Ik neem aan dat je foto's van de bár bedoelt, stemming, zuipen, meiden..........................




Voorproefje - deze dames komen uit Vlamenland!

 

Posted Sun 17 Apr 11 @ 5:26 pm
dat bedoel ik , geluksvogel :)
 

Posted Mon 18 Apr 11 @ 6:13 am


(Old topics and forums are automatically closed)