Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Vraagje VirtualDJ pro 6

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Ik heb een vraag over virtual dj pro 6.
ik wil binnenkort met mijn laptop op een feestje iets gaan draaien.
Kan ik met mijn hoofdtelefoon met microfoon iets zeggen door aparte boxen?
Zonder dat er muziek door de hoofdtelefoon gaat?
En kan ik misschien het volume van de micro apart instellen?
 

Posted Wed 23 Mar 11 @ 11:05 am
Beste Luuk (tenminste, dat denk ik)

vasanwege het totale gebrek aan informatie is het niet mogelijk om hier een zinnig antwoord op te geven. Alles is mogelijk, maar je laat nergens blijken wat je hebt of waar het op aangesloten is.

Dus:
- Hoe is de koptelefoon / microfoon aangesloten? 2 aparte 3,5 mm koptelefoonstekkertjes? USB? Op je computer of een mengtafel?
- Aparte boxen? Je bedoelt toch niet dat je je stem over andere boxen wilt horen dan de muziek?
- Zonder dat er muziek door de koptelefoon gaat.... Hoezo? Het nut van een koptelefoon is juist dat je muziek hoort, anders kun je vrijwel niet mixen..
- Heb je een aparte geluidskaart of loopt alles via je laptop?
- Hoe ga je het geluid hoorbaar maken voor de feestgangers?
- Weet je zeker dat je VDJ6 Pro hebt en geen LE-versie of iets dergelijks? We hebben dat vaker gehoord en later bleek de eigenaar toch met een LE-versie te werken. En dan hebben de antwoorden ineens helemaal geen nut meer.

Laat maar horen.
 

Posted Wed 23 Mar 11 @ 1:45 pm
 

Posted Thu 24 Mar 11 @ 1:22 am
Ik ben ook maar 14 hoor!
Maar laat maar heb al iets anders.
 

Posted Thu 24 Mar 11 @ 2:39 am
Je leeftijd doet er echt niets toe. Ik had je best antwoord kunnen geven en daarin elke mogelijkheid die ik kan verzinnen neer kunnen zetten. Maar dan past alles niet op 1 pagina. Daarnaast is alles hier op vrijwillige basis en niemand is graag de hele avond bezig met typen terwijl met de goede informatie het verhaal net zo lang kan worden als mijn 1e antwoord.

Dus heb je ooit nog eens een vraag: alles vermelden wat je wilt gebruiken en wat je op je PC hebt aangesloten. Maakt ons (en jouw) leven een stuk simpeler.
Succes,
Martin.
 

Posted Thu 24 Mar 11 @ 3:20 am


(Old topics and forums are automatically closed)