Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Numark Total Control

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo,

Ik heb een Numark Total Control aangeschaft, deze kwam binnen met de Numark Cue LE software.
Maar toen ik de Cue software had geinstaleerd en probeerde op te starten kreeg ik de foutmelding "The controler has not been detected".
Toch kan ik hem in de lijst met hardware en printers zien staan.

Ik heb het ook in Traktor Pro geprobeerd, hier ziet hij het apparaat wel staan maar toch kan het midi-board op de een of andere manier niets doorgeven.

Met het apparaat zelf is overigens niets mis want hij werkt verder op elke laptop of pc die ik heb geprobeerd en ik heb ook al een externe stroombron (niet de USB dus) en een BIOS update geprobeerd.


Heeft iemand dit eerder meegemaakt of weet iemand een oplossing voor het probleem?

mvg
Jeroen
 

Posted Sun 20 Mar 11 @ 1:40 pm
Ik gok dat je de drivers hebt geïnstalleerd met de Total Control aangesloten op de PC. Ondanks dat je dan de CD hebt gebruikt, worden toch de standaard Windows-drivers geïnstalleerd en dan werkt'ie niet.
Alle drivers verwijderen, Total Control loskoppelen (niet andersom, anders zie je de drivers niet meer) PC herstarten, drivers installeren en pas als de software erom vraagt of de PC opnieuw moet worden opgestart, de TC weer aansluiten.
 

Posted Tue 22 Mar 11 @ 6:56 am
Ik heb het geprobeerd, precies zoals jij het noemde.
Helaas zit ik nog steeds met precies dezelfde situatie.

(Niet zo gek ook want de Numark TC draagt zelf een besturingsprogramma mee dat wordt geinstalleerd op de pc, plug and play systeem)
 

Posted Thu 24 Mar 11 @ 2:39 pm
Kijk eens >HIER< onder het tabje Faq. Numark heeft blijkbaar vaker dit probleem gehoord.
Ook raad ik je aan, als de aangedragen oplossingen niet werken, via de helpdesk van Numark je probleem te lanceren. Het is geen VDJ-probleem, dus is het handiger om de ellende bij de fabrikant te leggen.
Succes,
Martin.
 

Posted Thu 24 Mar 11 @ 2:45 pm
Ja dat had ik al allemaal geprobeerd, werkt allemaal ook niet..

Heb nu een berichtje verstuurt aan de helpdesc,
bedankt voor je hulp ;)
 

Posted Thu 24 Mar 11 @ 3:34 pm


(Old topics and forums are automatically closed)