Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: vdj 7 en midi denon dn-s1200

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hey allemaal ,

ik heb pas men upgrade na versie 7gedaan al was ik zeer tevreden van 6.0.8 . Ik werk dus met 2denon dn-s 1200. midi .(en een maya44)

Maar nu wou ik gister met de nieuwe 7versie werken , en hij herkend maar 1 denon voor midi , ik heb al veel geprobeerd maar ter vergeefs.

Dit heb ik dus aan de hand . De linker denon , deck 1 werkt perfect zoals vroeger alle lampjes werken de functie's in laden en zoeken , perfect op het schermpje krijg ik alle gegevens te zien (naam , tijd beat )

Maar de rechter denon , deck2 blijft op het scherm staan completed pc . En schakelt niet over in de gebruikers display van vdj , wel kan ik hier mee werken dus pitchen inladen , scratchen maar er werken geen enkele lampjes en het scherm doet ook niks . Dit is wreed vervelend .

IEmand een idee , ander moet ik tegen zaterdag terug de oude versie installeren .


Groeten leoneke
 

Posted Thu 03 Mar 11 @ 11:43 am
Niemand ?? Dan gaat de 7 er terug vanaf en zalt terug 6.08worden . Hopelijk lukt het tegen volgende week wel .
groeten
 

Posted Fri 04 Mar 11 @ 8:44 am
leonneke wrote :
Niemand ?? Dan gaat de 7 er terug vanaf en zalt terug 6.08worden . Hopelijk lukt het tegen volgende week wel .
groeten


Hey

Ik heb het zelfde probleem als jou, met de zelfste setup. Ben nu een mailtje aan't sturen naar vdj zelf.
Heb je misschien al een oplossing voor het probleem??

Groeten
Kristof
 

Posted Wed 16 Mar 11 @ 4:16 pm
Heeft de nieuwe versie (7.0.3) geen oplossing gebracht?
 

Posted Wed 16 Mar 11 @ 6:43 pm
Martin FourS wrote :
Heeft de nieuwe versie (7.0.3) geen oplossing gebracht?


Hazo, wist niet dat er een kleine update was. Had in het programme geklikt om te kijken als er een was, maar deze gaf niets aan. Zal deze eens installeren en eens gaan kijken. Heb ook ineens de nieuwe asio gedownload.
Bedankt.
 

Posted Thu 17 Mar 11 @ 11:14 am
Krish911 wrote :
Martin FourS wrote :
Heeft de nieuwe versie (7.0.3) geen oplossing gebracht?


Hazo, wist niet dat er een kleine update was. Had in het programme geklikt om te kijken als er een was, maar deze gaf niets aan. Zal deze eens installeren en eens gaan kijken. Heb ook ineens de nieuwe asio gedownload.
Bedankt.


Nog steeds het zelfste probleem...
En ook altijd de melding dat er te weinig asio kanalen beschikbaar zijn.
 

Posted Thu 17 Mar 11 @ 3:06 pm
Er loopt een vergelijkbaar probleem op het Engelse General Discussion Forum. De TS heeft aangegeven het probleem te hebben opgelost maar heeft dat er niet bij gemeld. Ik heb gevraagd of hij dat nog wil toelichten.

Te weinig ASIO-kanalen? Ziet je computer allebei de spelers wel?
 

Posted Thu 17 Mar 11 @ 3:36 pm
Ja, hij ziet ze allebei. Ik heb ook verschillende setups geprobeerd, maar blijft het zelfde resultaat...
Moest hij toch iets laten weten, laat je maar iets weten. Zelf heb ik nog geen reactie gekregen van vdj support,
dus verder afwachten.
 

Posted Thu 17 Mar 11 @ 3:52 pm
hallo,

ik werk ook met vdj 7 en 2 dns 1200's. Bij mij werken ze goed. Staan uw midi channels van u speller allebei op 1. Bij vdj 7 moet ze allebei op channel 1 staan. Voor uw asio config moet je eerst eens kijken bij de asio config van denon zelf, en kijken of ze alle twee geactiveerd zijn.

groeten

swento
 

Posted Fri 18 Mar 11 @ 8:32 am
Hey

Moet bij de setup deze op line in op none staan of op line in's?
Ik heb de raad gekregen van de vdj support alle drivers nog eens te doen en kijken of de laatste update van de spelers zelf geinstalleerd is.
 

Posted Sat 19 Mar 11 @ 10:45 am
Hey , sorry mannen met karnaval super drukke weekenden ,

of ik het heb opgelost , nee ik heb vdj 7 er terug vanaf gegooid en oude versie 6.08 er terug opgezet omdat ik het niet kon , kan permiteren dat er iets scheelt of uitvalt . Als ik te weinig tijd heb voor iets uit te proberen ga ik altijd terug na vorige setup .

Binnenkort ga ik het nog eens proberen , maar moet je de spelers en de denon menu van in de speler alle 2 op 1 zetten dan ? Nu heb ik de ene speler 1 de andere 2 .

Kan vdj de 2uit een houden als je ze alle twee op 1 zet dan ?


groeten

 

Posted Tue 22 Mar 11 @ 2:07 pm
Had ik ook niet verwacht: uit de MIDI-Hybrid-configuratiegids:

Note:
When using other DVS applications, (MixVibes,
Torq) keep your Left deck setting to CH 1 and
change your Right deck setting to CH 2
When using, Virtual DJ Pro or RPM in normal
MIDI mode or Hybrid MIDI mode, keep your
Left and Right deck MIDI CH setting to CH 1
 

Posted Tue 22 Mar 11 @ 2:20 pm
We geraken er stilletjes aan...
Ze moeten beide op 1 staan dan komt alles terug op het scherm, maar nu heb ik het volgende probleem dat de rechter speler niet reageert op de commando's en enkel via laptop bestuurbaar is.
Ook komt op de rechter denon geen geluid =s maar als ik deze aanpas in de setup van deck 1: chan 1 & 2 deck 2: chan3 & 4 naar de 2e optie deck 1: chan 3 & 4 deck 2: chan 1&2 dan komt er geluid uit de rechter denon maar niets meer uit de eerste.
Dus ben ik momenteel dat probleem aan het proberen op te lossen.
 

Posted Tue 22 Mar 11 @ 4:34 pm
Ik heb ondertussen alles geprobeerd...
Alles verwijderd, terug geinstalleerd en dergelijke.
Maar ik blijf altijd hetzelfste resultaat krijgen...
Alleen reactie en geluid van de eerste denon van de tweede werkt alleen het scherm...
Heeft er iemand een oplossing? Want hier bij VDJ weten ze het precies zelf niet.
Als er iemand de vorige VDJ 6 nog moest hebben, wil je die mij dan bezorgen?
Ik heb een zaak waar ik meermaals per maand zelf speel en met windows mediaplayer en dergelijke
is dit echt niet te doen
 

Posted Fri 25 Mar 11 @ 1:46 pm
oudere versies zijn op te vragen via een hulp ticket
 

Posted Fri 25 Mar 11 @ 1:49 pm
rudiejPRO InfinityMember since 2007
Krish911 wrote :
Ze moeten beide op 1 staan dan komt alles terug op het scherm, maar nu heb ik het volgende probleem dat de rechter speler niet reageert op de commando's en enkel via laptop bestuurbaar is.
Ook komt op de rechter denon geen geluid =s maar als ik deze aanpas in de setup van deck 1: chan 1 & 2 deck 2: chan3 & 4 naar de 2e optie deck 1: chan 3 & 4 deck 2: chan 1&2 dan komt er geluid uit de rechter denon maar niets meer uit de eerste.
Dus ben ik momenteel dat probleem aan het proberen op te lossen.



Ik heb 2 x de s 3700 spelers en heb de volgende oplossing:
je moet allebei de midi kanalen op 1 zetten.. en ik weet niet
of je bij die 1200 speler de midi units no. sets optie heb..
maar anders moet je die bij allebei de spelers op 2 zetten.
in je audio setup moet je kiezen voor inputs : none
outputs : external mixer en en bij soundcard kiezen voor 2 soundcards
vervolgens kies je aan de rechterkant voor left deck kaart 1 van de 1200
en right deck kaart 2 van de 1200....
en dan zou je de hele handel waarschijnlijk opnieuw moeten starten
en daarna zou het volgens mij wel eens kunnen werken...
zo heb ik mijn 3700 spelers aan de gang gekregen .
Gr. Rudie
 

Posted Sat 23 Jul 11 @ 2:27 pm
Die optie zit op de DN-S1200, heb ze zelf. Vind het alleen raar dat VDJ over een kanaal werkt met de Denons. Ben dan geen VDJ gebruiker maar heb de spelers wel gebruikt bij collega dj's die VDJ gebruiken.
 

Posted Tue 27 Sep 11 @ 4:46 pm


(Old topics and forums are automatically closed)